Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-08@22:48:01 GMT

فاصله‌گذاری اجتماعی، ابداع وطنی نیست

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۲۵۵۷

فاصله‌گذاری اجتماعی، ابداع وطنی نیست

سخنگوی ستاد مقابله با ویروس کرونا گفت: هر دو اصطلاح فاصله گذاری اجتماعی و فاصله گذاری فیزیکی که عملاً در مقابله با برخی بیماری‌های واگیر در دنیا معمول است و از هفته نخست اسفندماه در ایران هم کلید خورد، عملاً به یک معنا در پروتکل‌های بین‌المللی به کار گرفته می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیانوش جهانپور با انتشار یک پیام در صفحه شخصی توئیتر خود نوشت:

" هر دو اصطلاح فاصله گذاری اجتماعی و فاصله گذاری فیزیکی که عملاً در مقابله با برخی بیماری‌های واگیر در دنیا معمول است و از هفته نخست اسفندماه در ایران هم کلید خورد، عملاً به یک معنا در پروتکل‌های بین‌المللی به کار گرفته می‌شود و ایضا هر دو از همان منابع صادر شده است و ابداع وطنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

کد خبر 417051

منبع: ایمنا

کلیدواژه: طرح فاصله گذاری اجتماعی کیانوش جهانپور وزارت بهداشت سخنگوی وزارت بهداشت ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا پیشگیری از کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فاصله گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۲۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، پایگاه تحلیلی نظامی «Breaking Defense» در گزارشی به ارزیابی یکی از پیامد‌های جهانی عملیات موشکی پهپادی «وعده صادق» پرداخته و آورده است باوجود همکاری و مقابله گسترده چند کشور در کنار اسرائیل با تسلیحات پرتاب شده تهران، اما علاقه جهانی به پهپاد‌های ایرانی رو به کاهش نیست و تحلیلگران می‌گویند بازار پراشتیاقی در سراسر جهان برای دسترسی و خرید پهپاد‌های به نسبت ارزان و کارآمد ایران وجود دارد.

نویسنده گزارش آورده است: شاید اسرائیل و متحدانش توانسته باشند با تعداد زیادی از ۳۰۰ پهپاد و موشکی که ایران در حمله بی‌سابقه خود به اسرائیل پرتاب کرد، مقابله کنند، اما به نظر کارشناسان این امر مشتریان پرنده‌های بدون سرنشین تهران را منصرف نکرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • باقری:همکاری تهران و دوشنبه برای مقابله با تروریسم ضروری است
  • تشکیل قرار گاه تحول فرهنگی با هدف مقابله با آسیب های اجتماعی
  • محمد مهاجری: قالیباف، هاشمی رفسنجانی نیست که رئیس نشود استعفا دهد /از نمایندگی انصراف دهد عملا تمام خواهد شد
  • ابداع سلول خورشیدی آبدار
  • توصیف عجیب خاخام اسرائیلی درباره ایرانی‌ها
  • رئیس شورای عالی داروخانه‌های ایران: هیچ جای دنیا از دین و اعتقادات بیمار سوال نمی‌کنند/ اگر هدف بیمار باشد، عملا تذکر حجاب امکان‌پذیر نیست
  • دانشجویان آزادی‌خواه حامی غزه را با شرایط ویژه پذیرش می‌کنیم
  • حرکت بر لبه فناوری، راهبرد ارتش برای مقابله با تهدیدات مدرن است
  • صدایی که از ایران شنیده می‌شود/آیا معمای طالبان حل خواهد شد؟ / فاصله خاورمیانه تا توافق
  • رسانه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند