Web Analytics Made Easy - Statcounter

طراح ارشد دیجیتال گرافیک و UI/UX وظایف: ·ارائه ایده های منحصر به فرد طراحی و روشهای به روز جهانی طراحی در جلسات هم اندیشی تیمی ·مشاوره زیبایی شناختی به توسعه دهندگان front-end سایت ·طراحی دارایی های دیجیتال سایت در جهت کمک به بازاریابی و تبلیغات موثرتر ·طراحی اینفوگرافی، انیمیشن و لوگوهای متناسب با صنعت ·presentation های تأثیرگذار برای مدیران ارشد ·مدیریت و بایگانی دارایی های طراحی و گرافیکی شرکت قابلیت ها : ·حداقل ۵ سال سابقه کار قابل اثبات در حوزه طراحی، گرافیک دیجیتال و UI/UX ·سابقه کار طراحی و گرافیک در حوزه تبلیغات و بازاریابی بسیار مطلوب خواهد بود ·تحصیلات کارشناسی هنر(گرافیک، عکاسی، طراحی دیجیتال و یا رشته های وابسته) ·تسلط بر زبان انگلیسی به خصوص خواندن و شنیدن ·کنجکاوی و تمایل به مطالعه و یادگیری مفاهیم بسیار جدید ·توجه به مهارت های نرم، قابلیت های تعامل تیمی و اجتماعی و رشد شخصی ·تسلط کامل بر Adobe Creative suite ·تسلط بر ویرایش ویدئو ·توجه عمیق بر جزئیات طراحی ·مدیریت زمان در بحران ·توانایی کار به صورت مستقل و در عین حال همکاری همزمان با چندین تیم کاری ·ارتباط تنگاتنگ با مدیران، مهندسان سایت و جمع آوری ایده ها و درک نیازهای واقعی مشتریان ·قابلیت تطابق سریع با شرایط پر ابهام و متغییر و جابجایی اولویت ها ·آشنایی با زیبایی شناسی طراحی برای موبایل ·آشنایی با مفاهیم و ابزار مصورسازی و تعاملی بسیار مطلوب خواهد بود ·آشنایی با HTML/CSS ضروری نیست اما بسیار مطلوب است متقاضیان محترم واجد شرایط میتوانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس: sardkhane@gmail.com

 تلفن: 09123666506, 09391490014

 مهلت: ۱۳۹۹/۰۱/۲۹

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۲۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرامکو به دنبال استخدام آقای خاص

ژوزه مورینیو از زمان اخراج از رم در ماه ژانویه بیکار است و باشگاه‌های زیادی به او پیشنهاد کار دادند، اما این سرمربی پرتغالی هنوز باشگاه مد نظر خود را پیدا نکرده است. بن جکوبز، خبرنگار انگلیسی، در صفحه X (توئیتر سابق) خود عنوان کرد که باشگاه القادسیه متعلق به شرکت نفتی آرامکو، ژوزه مورینیو را هدف قرار داده و در نظر دارد آقای خاص را به عنوان سرمربی در فصل آینده در اختیار داشته باشد.

این تیم در آستانه صعود به لیگ حرفه‌ای عربستان است و آرزوی به چالش کشیدن تیم‌های متعلق به صندوق سرمایه‌گذاری عمومی عربستان یعنی النصر، الهلال، الاتحاد و الاهلی را در سر دارد. جکوبز حتی اضافه می‌کند که مورینیو اواخر ماه مِی به شهر الخبر خواهد رفت تا با این باشگاه مذاکره کند.

مورینیو قبلا پیشنهادات هنگفت برخی از باشگاه‌های عربی مانند الشباب را رد کرده و به دنبال کاری می‌گشت که انگیزه کافی برایش ایجاد کند.

منبع: خبر ورزشی

tags # ژوزه مورینیو سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی ۱۰ و ۱۱ خردادماه برگزار می شود
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • استخدام ۵ عضو یک خانواده در صداوسیما
  • آزارهای جنسی در هالیوود + موشن گرافیک
  • تسلط سرایا القدس بر پهپاد اسکای لارک اشغالگران در خان یونس+فیلم
  • جایزه منتقدین جشنواره مونودرامای تونس به «آلاء» رسید
  • «آلاء» برگزیده مونودرام تونس شد
  • آرامکو به دنبال استخدام آقای خاص
  • نمایشگاه گرافیک رایانه ای در ایوانکی
  • تسلط مرد ماهی فروش به انگلیسی