Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا علیزاده امامزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خواستار همکاری بیشتر مردم در روز سیزده بدر برای ماندن در خانه و رعایت توصیه‌های متخصصان جهت قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا شد و افزود: از مردم عاجزانه می‌خواهم که امروز با نرفتن به طبیعت و ماندن در خانه جهت مقابله با شیوع  ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال  بیماری به سلامت  خود و خانواده و همنوعان خود کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: مهمترین راهکار برای مقابله با این ویروس در جامعه، فقط رعایت بهداشت و در خانه ماندن است که باید مدنظر همه خانواده‌ها باشد.

وی بیان کرد: شهروندان فرهنگی ارومیه همکاری خوبی با مسوولان داشته‌اند و پس از این هم اگر به توصیه‌های پزشکی توجه کرده و به همین روال در خانه ماندن و قرنطینه خانگی و همچنین پرهیز از تردد غیرضروری ادامه دهند ریشه‌کنی و قطع زنجیره این ویروس سریع‌تر انجام می‌گیرد.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه با قدردانی از تلاش دست‌اندرکاران به ویژه کادر درمانی گفت: کارکنان بخش درمان در این روزها بار سنگینی را به دوش داشته و در خط مقدم مقابله با این ویروس دل به خطر زده و سلامت شهروندان را به سلامت خود و خانواده ارجحیت داده‌اند که باید از این تلاش قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا، امروز در روز طبیعت و سیزده بدر، بسیاری از خانواده‌ها به جای حضور در طبیعت در خانه باقی مانده‌اند؛ برخی تمهیدات ترافیکی نیز برای جلوگیری از حضور مردم در طبیعت اندیشیده شده‌است.

برچسب‌ها ویروس کرونا محمدرضا علیزاده امام زاده ارومیه شورای اسلامی شهر اروميه پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ارومیه شورای اسلامی شهر اروميه ویروس کرونا ارومیه شورای اسلامی شهر اروميه قطع زنجیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۲۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرسبزی استان همدان، پس از بارش‌های بهاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ بهار با نسیم و بارانش، کم کم دامن طبیعت را سرسبز و مردم را شادمان می‌کند.

قطرات زیبای باران با زدودن گرد و غبار از چهره شهر‌ها و روستاها، طراوت و شادابی را برای دیار تاریخی و زیبای همدان به دنبال داشته و موجب شادی مردم به ویژه کشاورزان و روستاییان و البته علاقه‌مندان به طبیعت استان شده است.

رویش انواع گل‌های وحشی بهاری در ارتفاعات و کوهستان‌ها که همچون مخملی رنگارنگ با نم نم باران و بوی خاک خیس درهم آمیخته، این روز‌ها با بارش مداوم باران شور و شوق زندگی را در این طبیعت بیش از پیش جاری ساخته است.

امروز موقتاً بارندگی‌ها در استان همدان قطع شده؛ اما در روز‌های دوشنبه و سه شنبه، با گذر موج ناپایدار دیگری، دوباره شاهد بارش‌هایی همراه با رعد و برق به ویژه در مناطق شمالی استان همدان خواهیم بود.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان، دمای روزانه‏ هوا از سه شنبه تا پایان هفته، نسبتاً محسوس کاهش می‌یابد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طرح نور با پشتوانه‌ مردمی و با قدرت ادامه دارد
  • سند‌های «رفسنجان قشم» ساماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • سند‌های «رفسنجان قشم» سازماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • آتش در خانواده نیکا شاکرمی
  • ویسی قصد توهین نداشت/ دنبال ماندن در لیگ برتر هستیم
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • گرفتاری خانواده ۱۱ نفره در ارتفاعات اکوزداغی هریس/ طبیعت گردان مراقب باشند
  • معلق ماندن مردم در تاب پارک سیرجان در پی قطع برق
  • سرسبزی استان همدان، پس از بارش‌های بهاری
  • انتقادات عجیب روحانی معروف از سبک زندگی مردم | همه‌تان باید کار کنید | حق ندارید همه چیز را گردن دولت بیاندازید!