Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل بیماری کرونا در روسیه از مرگ ۵ بیمار دیگر در شهر مسکو خبر داد، ضمن اینکه رژیم خودانزوایی (قرنطینه خانگی) هم بعد از پایتخت، در دو سوم از مناطق فدراسیون روسیه به اجرا گذاشته شده است. ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «تاس»، ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در روسیه اعلام کرد که پنج بیمار دیگر با تشخیص مثبت عفونت ویروس کرونا و بیماری‌های همزمان دیگر در مسکو درگذشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این اطلاعات، هر پنج بیمار بر اثر ذات الریه و نتیجه مثبت ویروس کرونا ویروس، دارای بیماری‌های مزمن دیگری هم بوددند. سن بیماران درگذشته از 61 تا 74 سال بود.

این ستاد لزوم رعایت دقیق رژیم خودانزوایی (قرنطینه خانگی) را برای همه ساکنان پایتخت را مورد تاکید قرار داده است.

گسترش رژیم خودانزوایی (قرنطینه خانگی) در بسیاری از مناطق روسیه

علاوه بر این ، اعلام شده است که دو سوم از مناطق فدراسیون روسیه (روسیه دارای 85 منطقه فدرال است) به دلیل تهدید به گسترش شیوع ویروس کرونا، اقدامات محدود کننده مضاعفی را برای شهروندان ساکن این مناطق در نظر گرفته‌اند و به دنبال نمونه مسکو و منطقه مسکو، از اقدامات قانونی نظارتی توسط نهادهای قانونی به تصویب رسیده، پیروی می کنند.

در 53 منطقه از روسیه ، رژیم خودانزوایی (قرنطینه خانگی) برای شهروندان در هر سنی اعلام شده و در برخی دیگر از مناطق محدودیت عدم ترک خانه، برای افراد بالای 65 سال و گروه‌های خطرناک، لازم الاجرا شناخته شده است.

بعد از ظهر دیروز رژیم قرنطینه خانگی از سوی مقامات مسئول 16 منطقه دیگر روسیه به اجرا گذاشته شد.

"دمیتری پسکوف" سخنگوی کرملین شب گذشته در تفسیر خبر رسانه‌های گروهی درباره ابتلای "دنیس پروتسنکو"، پزشک اصلی بیمارستان «کامونارک» مسکو  به بیماری کرونا، اعلام کرد که رئیس جمهور ولادیمیر پوتین به طور مرتب تحت آزمایش ویروس کرونا قرار می گیرد، وضعیت جسمانی و سلامت وی همواره کنترل شده و همه چیز خوب است.

لازم به یادآوری است که روز گذشته (سه شنبه) با ثبت 500 مورد جدید آلودگی، تعداد مبتلایان به کرونا در روسیه به 2337 نفر افزایش یافت، تا این زمان 17 نفر جان باخته و 121 نفر بهبود یافته ‌بودند. ضمن اینکه دومای دولتی روسیه هم روز گذشته قانون مربوط به مجازات کیفری برای افرادی که رژیم قرنطینه خانگی را نقض کنند مورد تصویب قرار گرفت.

پزشکی که هفته قبل با پوتین دیدار داشته مبتلا به ویروس کروناستپوتین: مردم باید به‌طور مستمر در جریان آخرین تحولات مربوط به کرونا قرار گیرندافزایش اعتماد مردم روسیه به پوتین بعد از سخنانش درباره کرونا

انتهای پیام/

R1445/P36446/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا قرنطینه خانگی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۲۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پوتین» ماه می به چین سفر می کند

رئیس جمهور روسیه در راستای تقویت روابط دوجانبه با پکن، طی ماه می آتی به چین سفر می‌کند.

به گزارش مهر به نقل از روسیا الیوم، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه امروز پنجشنبه از قصد و نیت خود برای سفر به کشور چین طی ماه می آتی خبر داد.

وی در جریان نشست اتحادیه تجار روس تاکید کرد: قرار است این سفر در ماه می به کشور چین انجام شود.

رئیس جمهور روسیه تاریخ دقیق سفر خود به چین را مشخص نکرد. ممکن است این سفر نخستین سفر خارجی پوتین در دوره جدید ریاست جمهوری وی به شمار آید.

رئیس جمهور چین در ماه مارس سال گذشته میلادی به مسکو سفر کرده بود.

این در حالی است که کشورهای اروپایی و آمریکا نسبت به تقویت روابط میان روسیه و چین در برابر واشنگتن ابراز نگرانی کرده اند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هشدار پوتین نسبت به مداخله خارجی در سیاست‌های روسیه پوتین با نامزدهای رقیب خود دیدار كرد (+فیلم)

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • پوتین به چین سفر می‌کند
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می کند
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می‌کند
  • آماری هولناک؛ «۸۹ درصد فقرا از شاغلین سابق و امروز هستند»
  • هشدار فرشاد مؤمنی؛ ۸۹ درصد فقرا از شاغلین سابق و امروز هستند
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • تعداد قربانیان جنگ غزه از ۳۴ هزار نفر گذشت
  • هشدار مسکو در مورد پیامدهای خطرناک رزمایش‌های ناتو نزدیک مرزهای روسیه