Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما، گفت: امسال همزمان با طرح نوروزی، طرح مقابله با ویروس کرونا را اجرا کردیم.

وی افزود: با توجه به اینکه کرونا در همه دنیا از جمله ایران شیوع پیدا کرده است، برای جلوگیری از انتشار این ویروس تاکیدات فراوانی شد تا آحاد مردم شریف فردا در روز طبیعت به هیچ عنوان از خانه‌هایشان بیرون نروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار رحیمی تصریح کرد: در روز طبیعت تمامی پارک‌ها، بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها در سراسر کشور بسته است و اگر توقف در کنار تفرجگاه‌ها دیده شود به شدت از سوی پلیس با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی افزود: هر خودرویی که فردا در بوستان‌ها وارد شود و یا نقض فاصله گذاری اجتماعی را انجام دهد با جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و توقیف یک ماهه خودرویش مواجه خواهد شد.

خوج از شهرها ممنوع است

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: نیروهای انتظامی نه تنها در پایتخت بلکه در سراسر کشور در هزار و ۲۰۰ نقطه مستقر هستند و به همین دلیل خروج از شهرها ممنوع است.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز ۹۹ در بزرگراه تهران - قم بیش از ۸۰ درصد کاهش تردد داشته ایم، افزود: ماموران ما از فردا و از ساعت ۵ صبح در تمامی نقاط تهران مستقر هستند و با ایجاد محافظ‌های فیزیکی ورودی به پارک‌ها و تفرجگاه‌ها را خواهیم بست.

سردار رحیمی با بیان اینکه افراد اگر مدرک لازم مبنی بر اینکه بومی شهری نیستند را نداشته باشند؛ پلیس اجازه ورود و یا خروج به هیچ خودرویی را نخواهد داد، اظهار کرد: هدف اصلی طرح فاصله گذاری اجتماعی کاهش تجمعات است.

 تعطیلی اصناف تا ۲۰ فروردین ادامه خواهد داشت

وی افزود: بحث تعطیلی اصناف تا ۲۰ فروردین ادامه خواهد داشت و فقط اصناف ضروری در این مدت اجازه فعالیت دارند.

رئیس پلیس پایتخت گفت: تاکنون بیش از ۵۰ درصد اصناف با طرح فاصله گذاری اجتماعی همکاری کردند، ما می‌دانیم اصناف مشکل دارند و باید اجاره مغازه بدهند، اما بحث سلامت مردم مهم‌تر است و خواهش می‌کنیم اصناف همچنان با این طرح همکاری کنند.

وی افزود: تخلفات در فضای مجازی با تشکیل کارگروه فضای مجازی به حداقل رسیده است و جلوی هرگونه ایجاد شایعه و دروغ پراکنی در فضای مجازی گرفته شده است. ده‌ها کانال که ایجاد شایعه می‌کردند بسته شده و مدیران آن‌ها هم دستگیر شده اند.

47231 کد خبر 1371461

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فضای مجازی پلیس حسین رحیمی قوه قضاییه ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۲۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندانیان ونزوئلا در تلاش برای فرار از زندان از ایستگاه پلیس سر در آوردند (فیلم)



منبع:همشهری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرار از زندان با نقش‌آفرینی یک گربه (فیلم) خلاقانه‌ترین مدل فرار از زندان در سال 2023 ثبت شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • زندانیان ونزوئلا در تلاش برای فرار از زندان از ایستگاه پلیس سر در آوردند (فیلم)
  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند
  • ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی با آزادسازی حریم ریلی «منطقه ۱۷ تهران»
  • امکان ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی با آزادسازی حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید؛ وگرنه با خروج سنگین سرمایه روبرو می شوید
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد
  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش ۱۲۰۰ میلیارد در کرمان