Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسی‌های شهری کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جزئیات تعویق سه ماه پرداخت اقساط نوسازی ناوگان تاکسیرانی به دلیل شیوع ویروس کرونا  با تاکید بر این نکته که رسیدگی به وضعیت رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی از جزء اولویت ها در کشور است، گفت:بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار و بنا به ابلاغ بانک مرکزی قرار شد باز پرداخت وام رانندگان تاکسی که در طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی شرکت کردند به مدت سه ماه به تعویق بیوفتد و بانک ها نیز هیچ گونه دیر کردی برای این 3ماه دریافت نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل اتحادیه تاکسی‌های شهری کشور افزود: فرآیند اجرای این مصوبه از روز شنبه (شانزدهم فروردین ماه) باید پیگیری شود تا رانندگان بازپرداخت وام دریافتی خود را نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: ساز و کار خرید غیر حضوری از طریق سامانه ۱۳۳ 

ضامنی در پاسخ به این سوال که اگر بانک ها بر خلاف مصوبه عمل کنند نحوه گزارش این تخلف به چه شکل است، گفت: ممکن است در این مسیر ابلاغیه بانک مرکزی به برخی از بانک ها انجام نشده باشد که ما نیز در این باره پیگیری های لازم را انجام می دهیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است این بازه زمانی سه ماه در تعویق بازپرداخت وام نوسازی ناوگان تاکسیرانی ادامه پیدا کند، گفت: تصمیم گیری در این باره نیاز به مصوبه شورای پول و اعتبار دارد و با توجه به شرایط موجود کشور در مقابله با ویروس کرونا در این باره باید تصمیم گیری شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران شورای شهر نوسازی ناوگان تاکسیرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۳۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۸ مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است

به گزارش خبرنگار مهر فرج الله فتح الله پور شنبه شب در جلسه بررسی مصوبات سفر هیئت دولت به استان گفت: بیشترین اعتبار مصوب سفر دولت در حوزه حمل و نقل و بخش کشاورزی بوده است.

وی گفت: بیش از هزار میلیارد تومان از اعتبار در قالب ماده ۵۶ بوده است.

وی تعداد مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان ۱۷۶ مصوبه برشمرد و گفت: تاکنون از ۱۷ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبارات ۱۱ هزار میلیارد تومان معادل ۹۶ درصد بودجه عمومی تخصیص یافته است.

فتح الله پور با عنوان اینکه ۲۱ درصد اعتبارات منابع داخلی و مولدسازی تأمین و تخصیص داده شده است، گفت: ۷۸ تسهیلات ماده ۵۶ و سایر موارد نیز پرداخت شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مازندران گفت: در مجموع ۶۲ درصد از کل اعتبارات سفر پرداخت شده و ۲۰ درصد تسهیلات ۱۱ هزار و ۲۶۳ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین اعتبار تخصیص یافته در حوزه راه و شهرسازی بوده است، ادامه داد: در بخشی از حوزه‌ها میزان تخصیص‌ها بیش از اعتبارات مصوب بوده است.

فتح الله پور با اظهار اینکه ۷۸ مصوبه از مجموعه ۱۷۶ مصوبه اجرا شده است، تصریح کرد: همچنین ۸۹ مصوبه در دست اجرا و مابقی در دست پیگیری است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران گفت: ۴۴ درصد مصوبات ۱۰۰ تکمیل، ۱۳ درصد بین ۷۵ تا ۹۵ درصد، ۱۵ درصد بین ۵۰ تا ۷۵ درصد، ۱۱ درصد بین ۲۵ تا ۵۰ درصد و ۱۶ درصد زیر ۲۵ پیشرفت دارند.

کد خبر 6090432

دیگر خبرها

  • گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • مشخصات خودروی برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی اعلام شد
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • عملکرد نه چندان خوب بانک ملت در 9 ماهه
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • ۷۸ مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • ۵۵ درصد از واحد‌های فرسوده در بافت‌های تاریخی قرار دارند