Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا این لحظه ۸۵۹ هزار و ۳۳۸ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید ۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۴۲ هزار و ۳۳۴ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان تاکنون ۱۷۸ هزار و ۱۲۵ نفر بهبودیافته و توانسته‌اند این ویروس را شکست بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کشور آمریکا که از لحاظ تعداد مبتلایان در رده نخست جهان قرار دارد، با افزایش ۲۴ هزار و ۳۲۵ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۸۸ هزار و ۵۷۸ مبتلا رسیده است؛ تاکنون در این کشور ۴ هزار و ۵۴ نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

بعد از آمریکا کشور ایتالیا در رده دوم کشور‌های جهان قرار دارد؛ این کشور با افزایش ۴ هزار و ۵۳ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۰۵ هزار و ۷۹۲ مبتلا رسیده است؛ ۱۲ هزار و ۴۲۸ نفر در ایتالیا جان خود را از دست داده‌اند.

کشور اسپانیا به عنوان سومین کشور از لحاظ تعداد مبتلایان، با افزایش ۷ هزار و ۹۶۷ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، از مرز ۹۵ هزار مبتلا گذشته است؛ تا این لحظه ۸ هزار و ۴۶۴ نفر در این کشور جان خود را بر اثر بیماری کرونا از دست داده‌اند.

کشور‌های چین، آلمان و فرانسه نیز به ترتیب با ۸۱ هزار و ۵۱۷، ۷۱ هزار و ۸۰۸ و ۵۲ هزار و ۱۲۸ مبتلا در رده‌های سوم تا ششم جهان قرار گرفته‌اند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های چین، اسپانیا و آلمان به ترتیب با ۷۶ هزار و ۵۲، ۱۹ هزار و ۲۵۹ و ۱۶ هزار و ۱۰۰ بهبودیافته، در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.    

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر کرونا در جهان قربانیان کرونا دست داده اند جان خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۳۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لرستان صدر جدول؛ تعداد مجوزهای تبدیل شده از ۴۲۷ هزار گذشت

به گزارش خبرگزاری مهر، استان‌های لرستان، گیلان، چهارمحال و بختیاری و خراسان جنوبی به ترتیب بیشترین میزان تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا را انجام دادند. در لرستان ۲۱ هزار و ۹۵۷ مجوز، گیلان ۳۱ هزار و ۳۹۰ مجوز، چهارمحال و بختیاری ۹ هزار و ۷۷۶ مجوز و خراسان جنوبی ۶ هزار و ۵۰۰ مجوز کاغذی به شناسه یکتا تبدیل شده است.

در استان‌های کرمان، فارس، بوشهر، گلستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان کمترین میزان تبدیل مجوز کاغذی به شناسه یکتا انجام شده است.

گفتنی است؛ بررسی آمار تبدیل مجوزهای کاغذی در دستگاه‌ها نشان می‌دهد چهار دستگاه برتر در این رتبه بندی به ترتیب سازمان ملی استاندارد، اصناف، وزارت ورزش و سازمان نظام پزشکی هستند. در هر یک از این دستگاه‌ها به ترتیب ۲۳.۹ درصد، ۱۴.۴ درصد، ۸.۳ درصد و ۲.۸ درصد از مجموع مجوزهای کاغذی صادره به مجوز الکترونیکی تبدیل شده است.

لازم به ذکر است؛ از (۲۵ اردیبهشت) مجوزهای کاغذی بی اعتبار هستند و سامانه‌های دولتی و بانکی به فعالان اقتصادی فاقد مجوز الکترونیک (شناسه یکتا) خدمت نمی‌دهند.آن دسته از فعالان اقتصادی که هنوز شناسه یکتا ندارند یعنی نام شأن در ( qr.mojavez.ir) نیست می‌توانند با گوشی همراه خود و ورود فقط ۳ کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه / کد صنفی و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوزها ( mojavez.ir)، به سرعت، رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.

کد خبر 6087925 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • تامین ارز حج ۱۴۰۳ /نزدیک به ۹۰۰ هزار نفر در نوبت تشرف قرار دارند
  • پراید در صدر جدول خودروهای آلاینده مشهد قرار دارد
  • لرستان صدر جدول؛ تعداد مجوزهای تبدیل شده از ۴۲۷ هزار گذشت
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • کاهش محسوس علاقه پسران به دانشگاه ها؟!
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند