Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@15:18:34 GMT

اعمال محدوديت در ورود به تفرجگاهها

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۳۲۱۰

اعمال محدوديت در ورود به تفرجگاهها

خبرگزاری آریا- رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: همزمان با فرا رسیدن روز طبیعت در 13 فرودین ماه علاوه بر اعمال محدودیت در ورود به شهرها از ورود افراد به پارکها و تفرجگاه های خارج از محدوده شهری نیز جلوگیری خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سردار «سید تیمور حسینی» ضمن اشاره به اینکه امروز در اکثر استانها ترددها به حداقل ممکن رسیده است، افزود: در کنترل محورهای مواصلاتی از طریق مانیتورینگ نیز وضعیت ترددها به حداقل کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از افراد جامعه در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی همراهی کرده اند، اظهارداشت: طبق آمارهای سامانه های ترددشمار که هر روز رصد می شود ترددها نسبت به قبل از هشتم فروردین ماه سال جاری کاهش داشته است.
رئیس پلیس راه راهور ناجا ادامه داد: ترددها نسبت به قبل از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی کاهش خوبی را نشان می دهد.
وی همچنین گفت: بخش بالایی از کاهش ترددها به دلیل احساس مسئولیت فردی و اجتماعی بوده و بخش اندکی نیز به دلیل ضمانت اجرایی مانند جریمه 500 هزار تومانی و توقیف یک ماهه خودرو صورت گرفته است.
حسینی با اعلام این مطلب که استانهای تهران، البرز، مرکزی، قزوین و قم مانند روزهای گذشته بیشترین ترددها را داشته اند، افزود: بخش عمده ای از ترددهای صورت گرفته در استانهای مزبور به صورت عبوری بوده است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از رادیو اقتصاد، وی با تاکید بر اینکه تا بیستم فروردین ماه امسال طرح فاصله گذاری اجتماعی انجام خواهد شد، اساس اجرای طرح مزبور را ورودی شهرها دانست و اظهارداشت: در واقع تنها به خودروهایی اجازه ورود به داخل شهرها داده می شود که صاحب آنها در همان شهرها ساکن باشند.
رئیس پلیس راه راهور ناجا با بیان اینکه ناوگان باربری مانند کامیون ها زمانی مجاز به تردد هستند که در حال جابجایی کالا باشند یادآور شد: هیچ محدودیتی برای ترددهای شهری در نظر گرفته نشده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اعمال محدودیت تفرجگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۳۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود صندوق ملی مسکن به خرید سیمان/ واسطه‌ها حذف می‌شوند

مدیرعامل صندوق ملی مسکن از ورود به بازار خرید سیمان از طریق بورس با هدف کاهش قیمت مصالح و حذف واسطه‌ها خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمدرضا مهدیار اسماعیلی اظهار کرد: در ادامه حمایت های این صندوق از سازندگان مسکن، پس از اجرایی شدن خرید فولاد در سال گذشته، امسال خرید سیمان به منظور تزریق به پروژه های مسکن کشور در برنامه صندوق ملی مسکن قرار دارد.

وی کاهش قیمت مصالح برای سازندگان با حذف واسطه‌ها و افزایش سرعت پیشرفت پروژه های طرح نهضت ملی مسکن را دستاوردهای مهم ورود این صندوق به عرصه خرید مصالح ساختمانی عنوان کرد و افزود: علاوه بر این با خریدهایی که به صورت عمده، با حجم بالا و به صورت نقد از طریق بورس صورت می‌گیرد، از تولیدکنندگان داخلی مصالح ساختمانی حمایت می شود.

وی یادآور شد: فولاد خریداری شده به‌زودی به پروژه های مسکن در نقاط مختلف کشور تزریق خواهد شد.

بر اساس مصوبه هیئت امنای صندوق ملی مسکن در اجرا تبصره های 1 و 2 ماده 13 قانون جهش تولید مسکن به این صندوق اجازه داده شده تا نسبت به خرید سیمان و فولاد از طریق بورس کالا یا سایر روش‌های مصوب در شورای عالی مسکن اقدام کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزیران باشد / خیزش دانشجویان و نخبگان غربی با اعمال خشونت خاموش نمی‌شود
  • شوراها پل ارتباطی مدیریت اجرایی و مردم هستند
  • ورود صندوق ملی مسکن به بازار خرید سیمان از طریق بورس
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • ورود صندوق ملی مسکن به خرید سیمان/ واسطه‌ها حذف می‌شوند
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟