Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@00:47:47 GMT

دستگیری قاتل فراری در شهرستان اندیمشک

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۳۶۸۹

دستگیری قاتل فراری در شهرستان اندیمشک

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس،سردار حیدر عباس زاده بیان کرد: درپی اعلام قتل ۲ مرد و زن با سلاح گرم در ۲۵ اسفند پارسال ، گروهی از کارآگاهان پلیس آگاهی اندیمشک به محل اعزام شدند.

وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی هویت قاتل را که همسر خود و برادرش را با اسلحه شکاری به قتل رسانده بود، شناسایی و دستگیری وی در دستورکار ماموران پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کارآگاهان با کار اطلاعاتی مستمر موفق شدند بامداد چهارشنبه مخفیگاه قاتل فراری به هویت (ا_م) را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی متهم را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهم، یک قبضه اسلحه شکاری ساچمه زنی به کار رفته در صحنه قتل کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: دلیل و انگیزه قتل در دست پیگیری بوده و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شد.

برچسب‌ها اندیمشک انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اندیمشک انتظامی اندیمشک انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۳۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی در کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی نیز انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری
  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر