Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@20:42:54 GMT

ممانعت از ورود 667 خودرو به شهرهای استان

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۳۸۸۷

ممانعت از ورود 667 خودرو به شهرهای استان

ایسنا/خراسان جنوبی معتمدیان با بیان اینکه آمارها حکایت از همراهی مردم با طرح فاصله گذاری اجتماعی دارد، گفت: از ابتدای اجرای طرح تا صبح امروز از ورود 667 خودرو به شهرهای استان ممانعت شده است.

محمدصادق معتمدیان، امروز چهارشنبه ۱۳ فروردین در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در مبادی ورودی استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آمار به ثبت رسیده در ورودی‌ها و خروجی‌های استان، کاهش 70 درصدی میزان ترددها را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا، وی کاهش 67 درصدی در میزان مصرف بنزین در سطح استان را نیز دلیل دیگری بر کمتر شدن آمار سفرها عنوان کرد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به زمان شروع طرح فاصله گذاری اجتماعی از هشتم فروردین ماه در سطح کشور، خاطرنشان کرد: از ابتدای شروع این طرح در خراسان جنوبی، بر اساس تصمیمات داخلی، 24 نقطه کنترلی در محورهای استان تعیین شد.

معتمدیان افزود: دستگاه‌های خدمات رسان در نیروی انتظامی، هلال احمر، پلیس راه، راهداری، بسیج و سایر دستگاه‌ها در این نقاط کنترلی مستقر شده‌اند.

وی تصریح کرد: از ابتدای اجرای طرح تا صبح امروز از  ورود 667  خودرو به شهرهای استان ممانعت شده است.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: هدایت 6 هزار و 112 دستگاه خودرو برای گذر از محورهای استان و ممانعت از خروج 330 دستگاه خودروی هم استانی‌ها که قصد خروج از استان داشته‌اند از دیگر اقدامات انجام شده در مبادی ورودی است.

معتمدیان با تأکید بر نظارت دقیق نیروی انتظامی در مبادی استان گفت: 25 مورد اعمال قانون و 14 مورد توقیف خودروهایی که اصرار بر تخلف داشته‌اند از جمله اقدامات نیروی انتظامی در این محورهاست.

وی یادآور شد: آمارها نشان دهنده این است که مردم، طرح را حدی گرفته و به توصیه‌های پلیس توجه داشته‌اند.

استاندار خراسان جنوبی درخصوص بازه زمانی تعریف شده برای اجرای طرح، گفت: بر اساس تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا بنا بود مرحله اول طرح تا 15 فروردین باشد، اما مصوبه روز گذشته ستاد از استمرار مرحله دوم طرح تا 20 فروردین حکایت دارد.

معتمدیان خاطرنشان کرد: چنانچه همراهی مردم ادامه یابد و با پذیرش توصیه‌های بهداشتی، همچنان طرح فاصله گذاری اجتماعی و در خانه ماندن را جدی بگیرند، موفقیت ما در قطع زنجیره کرونا حتمی خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس طرح فاصله گذاری اجتماعی طرح فاصله گذاری اجتماعی خراسان جنوبی اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۳۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور است

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علیرضا نادعلی؛ سخنگوی شورای شهر تهران اظهار کرد: با ناکام ماندن دلالان و مافیای صنعت خودرو در پیگیری منافع نامشروع خود در معاملات خودروهای برقی، و ناامیدی آنها از قراردادهای شهرداری تهران برای خرید این نوع خودروها، این گروه ذینفع با توسل به قدرت پول و تطمیع برخی افراد و رسانه‌ها، در تلاشند تا مانع از اجرای طرح برقی‌سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شوند.

وی افزود: برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اخیراً به صراحت اعلام کرده‌اند که مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود.

منبع: تسنیم

کد خبر 748541

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • مافیای خودرو؛ مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور!
  • «مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور است
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی
  • ممانعت شورای شهر از قطع درختان
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد