Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: سازمان آتش‌نشانی تهران امروز وارد دومین ماه از انجام عملیات ضد عفونی شهر شد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران امروز وارد دومین ماه از انجام عملیات ضد عفونی شهر شد.

وی با بیان اینکه این سازمان تاکنون به صورت روزانه حدود ۲۰۰ نقطه از شهر را ضد عفونی می‌کند، گفت: به طور متوسط روزانه حدود ۵۰۰ نفر از آتش‌نشانان تهرانی در این طرح حضور دارند، این اقدامات از ساعت هشت صبح هر روز آغاز و تا ساعت ۱۷ عصر ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به خودروهای این سازمان که از چندی پیش برای ضدعفونی شهر به کارگرفته شده است، گفت: در نظر داریم طی روزهای آینده به تعداد این خودروها افزوده شود اما تا کنون حدود هفت دستگاه به کارگرفته شده‌اند.

وی با بیان اینکه اطراف بیمارستان‌های شهر نیز یکی از مناطقی است که ضد عفونی می‌شود، افزود: آتش‌نشانی ضدعفونی اطراف بیمارستان‌ها را نیز در دستور کار خود دارد و اقدامات لازم را در این زمینه انجام می‌دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس تهران ضد عفونی سازمان آتش نشانی ضد عفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۳۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت زائران عمره به کشور آغاز شد

حسام قربانعلی، سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه عملیات اعزام زائران عمره که از روز سوم اردیبهشت آغاز شده بود با انجام ۲۲ پرواز به پایان رسید و از امروز ۱۳ اردیبهشت پروازهای بازگشت زائران عمره به کشور آغاز خواهد شد.

او اظهار کرد: عملیات اعزام زائران عمره پس از ۹ سال در قالب  توافق‌ بین جمهوری اسلامی ایران و دولت عربستان سعودی انجام شد و امروز پس از اعزام آخرین گروه زائران حج عمره عملیات بازگشت پس از ۱۰ روز  آغاز می شود.

قربانعلی  با بیان اینکه  بخش‌های مختلف هواپیمایی جمهوری اسلامی برای انجام مناسب این عملیات برنامه‌ریزی کردند گفت: از آنجا که با پایان عملیات حج مفرده، عملیات اعزام زائران حج تمتع نیز در پیش است، ما باید به گونه‌ای برنامه ریزی می‌کردیم که در زمان مربوط بتوانیم به بهترین شکل پاسخگوی زائران بیت‌الله الحرام باشیم. 

وی تاکید کرد: عملیات اعزام زائران عمره ۱۴۰۳ بامداد روز سوم اردیبهشت از فرودگاه امام خمینی (ره) آغاز شد و طبق هماهنگی با دیگر دستگاه‌های متولی مقرر شد با ۴۴ پرواز رفت و برگشت ۵ هزار و ۶۱۰ زائر اعزام شوند. 

وی یادآور شد: عملیات اعزام زائران عمره امسال از ۱۱ فرودگاه کشور شامل تهران، زاهدان، اهواز، تبریز، یزد، کرمان، بندرعباس، ساری، اصفهان و شیراز انجام شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۳۵ حادثه دیده سیلاب در ایلام
  • تکمیل زیرساخت‌های اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان تا مردادماه
  • سازمان جهانی بهداشت: سوءتغذیه در نوار غزه افزایش یافته است
  • افزایش ۲ برابری مسافران متروی اصفهان در روزهای جمعه
  • افزایش ۲ برابری مسافران مترو در روزهای جمعه/ برگزاری کارگاه‌های صنایع دستی در ایستگاه‌ها
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • بازگشت زائران عمره به کشور آغاز شد
  • ۱۰میلیون قطعه جوجه‌ریزی در لرستان/ صادرات مرغ افزایش می‌یابد
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • آغاز عرضه خودروهای وارداتی برقی و بنزینی از یکشنبه هفته آینده