Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش کاراته ایران گفت: امیدوارم که همه ما بتوانیم در جایگاهی که قرار داریم برای کشورمان افتخار آفرین باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، فاطمه صادقی کاراته کای کشورمان در گفتگویی با برنا ضمن تبریک سال نو و آرزوی صحت و سلامتی برای همگان گفت:  هفت سال است که ملی پوش این رشته هستم و در کارنامه ورزشی ام طلای امیدهای آسیا، نقره امیدهای جهان، جوانان جهان و نقره المپیک ساحلی را دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در  حال حاضر عضو تیم ملی هستم  و تلاشم در خصوص ارتقا در این رشته ادامه دارد.

وی که از ورزشکاران ملارد است در خصوص ورزش این شهرستان عنوان کرد: ورزشکاران  منطقه ملارد پتانسیل بالایی دارند و اگر حمایت های لازم صورت بگیرد مطمئنا نتیجه خوبی خواهد داشت.

وی در خصوص مهاجرت ورزشکاران به کشورهای دیگر اظهار داشت: فکر نمی‌کنم کسی تمایل داشته باشد در کشوری که آشنایی با آن ندارد به بازی ادامه دهد و اگر حمایت صورت بگیرد هیچ ورزشکاری دوست ندارد خاک کشور خود را ترک کند و برای کشور دیگری در میادین بین‌المللی بازی کند.

صادقی افزود: امیدوارم که همه ما بتوانیم در جایگاهی که قرار داریم برای کشورمان افتخار آفرین باشیم و در همین جا از حمایت های خوب فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران از ورزشکاران این رشته تشکر می‌کنم.

وی در پایان با اظهار امیدواری درخصوص رفع معضل شیوع بیماری کرونا و بازگشت شرایط عادی به کشور عنوان کرد: از کادر درمانی، پزشکان و پرستاران که در این روزهای سخت تلاش می کنند قدردان هستم و برای مقابله با ویروس کرونا نیازمند عزم ملی و همکاری همه دستگاه ها و مردم هستیم.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۴۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد

به دعوت فدراسیون کاراته آسیا سجاد گنج زاده برای تدریس در اولین دوره کمپ تمرینی آسیا عازم شهر ووهان کشور چین می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، اولین کمپ تمرینی کاراته آسیا در شرایطی طی روزهای 21 تا 23 مرداد ماه در شهر ووهان کشور چین برگزار می شود که به دعوت اتحادیه آسیا؛ سجاد گنج زاده قهرمان طلایی کاراته کشورمان در المپیک توکیو  مدرس کومیته این کمپ را بر عهده خواهد داشت.

 گنج زاده در این کمپ به همراه گانگ لی از کشور میزبان در بخش کومیته و برادران موسوی از کویت  و گریس از فیلیین در بخش کاتا مدرسین این کمپ خواهند بود.

سجاده گنج‌زاده مدال طلای المپیک توکیو، دو مدال طلای بازی‌های آسیایی، یک طلا، دو نقره و یک برنز جهان و یک مدال طلا، دو نقره و دو برنز آسیا را در کارنامه خود دارد.

نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند

 

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • زاکانی: برخی علاقه دارند یک عده خاصی در کشور سود کنند و عموم مردم ضرر
  • زاکانی: عده‌ای علاقه دارند یک عده خاصی در کشور سود کنند و عموم مردم ضرر کنند
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران آذربایجان شرقی
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست / در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود
  • امیدواریم در المپیک پاریس بیش از ۳۵ سهمیه کسب کنیم / خیلی سخت است المپیک لندن را تکرار کنیم + فیلم
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • نیازمند تقویت اقناع در دولت هستیم
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته