Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-07@09:36:23 GMT

دستگیری فروشنده داروی تقلبی کرونا در تلگرام

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۴۱۵۱

دستگیری فروشنده داروی تقلبی کرونا در تلگرام

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ رامین پاشایی رئیس اداره اجتماعی پلیس فتا ناجا اظهار کرد: خانمی با هویت معلوم با سوءاستفاده از موقعیت پیش آمده در کشور با تبلیغات گسترده در فضای مجازی (‌تلگرام)‌ مدعی فروش داروی ضد کرونا با نام لاتین «NBH» بود و از این طریق با ثبت سفارش از متقاضیان با معرفی شماره کارتی مبالغی از ۵۰۰ هزار تا ۳ میلیون تومان بابت هر بسته دریافت کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی ادامه داد: در جریان رصد، احصای مورد مجرمانه فرد مذکور در دستور کار ماموران پلیس فتا استان مازندران قرار گرفت و پس از شناسایی مشارالیه ضمن هماهنگی با مرجع قضایی نامبرده دستگیر و با بررسی‌های فنی مشخص شد تاکنون تعدادی ثبت سفارش و واریز مبالغ به حساب ایشان به مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کلاهبرداری صورت گرفته است.

سرهنگ پاشایی تصریح کرد : هرگونه تبلیغ و فروش دارو تحت عنوان درمان کرونا ویروس منوط به تایید و اظهار نظر رسمی مسوولین و کارشناسان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بوده و فروش دارو نیز در فضای مجازی جرم تلقی می‌شود، لذا نامبرده به جهت سیر مراحل قانونی و عودت مبالغ اخذ شده از مالباختگان تحویل مرجع قضایی شد.

این مقام انتظامی به هموطنان توصیه کرد که هرگز فریب اینگونه اقدامات خلاف و مجرمانه افراد سودجو و کلاهبردار را نخورده و کلیه اخبار و اطلاعات مورد نیاز خود را صرفا از طریق رسانه ملی و خبرگزاری های معتبر دریافت کنند و در صورت مواجهه با موارد مشکوک و یا نیاز به اخذ مشاوره و راهنمایی با مراجعه به بخش مرکز امداد و فوریت‌های سایبری پلیس فتا از طریق سایت رسمی پلیس فتا به نشانی WWW.CYBERPOLICE.IR  از خدمات آنلاین و برخط این پلیس بهره‌مند شوند.

کد خبر 496966 برچسب‌ها كروناويروس پلیس فتا كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس پلیس فتا كرونا در ايران پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۴۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد

‌به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نبی اله قاسمی امروز یکشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی یک فقره تیراندازی به سمت اماکن خصوصی، مراتب در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۶ خرم‌آباد با اشراف اطلاعاتی یک عامل تیراندازی را دراین‌رابطه شناسایی که طی هماهنگی قضائی وی را در مخفیگاهش به همراه یک قبضه سلاح کمری دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد با بیان اینکه متهم انگیزه خود را اختلافات قبلی عنوان کرده است، گفت: متهم به همراه پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد.

کد خبر 6097671

دیگر خبرها

  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • ۷ میلیارد کلاهبرداری تحت عنوان غصب عناوین انتظامی و قضایی
  • هشدار پلیس فتای سمنان درباره فروشنده های دوره گرد
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگیری ۲۸ عضو شرکت‌های هرمی در شهریار
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • راهکار‌های سند تحول برای دستگیری سریع‌تر محکومان متواری