Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه  آمارها حکایت از همراهی مردم با طرح فاصله گذاری اجتماعی دارد گفت: آمار به ثبت رسیده در ورودی ها و خروجی های استان، کاهش ۷۰ درصدی میزان ترددها را نشان می دهد. ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمدصادق معتمدیان که برای بازدید از روند اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در مبادی ورودی استان به قاینات سفر کرده است اظهار داشت: کاهش 67 درصدی در میزان مصرف بنزین در سطح استان  نیز دلیل دیگری بر کمتر شدن آمار سفرها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به زمان شروع طرح فاصله گذاری اجتماعی از هشتم فروردین ماه در سطح کشور خاطرنشان کرد: از ابتدای شروع این طرح در خراسان جنوبی، بر اساس تصمیمات داخلی، 24 نقطه کنترلی در محورهای استان تعیین شد.

استاندار خراسان جنوبی افزود: دستگاههای خدمات رسان در نیروی انتظامی، هلال احمر، پلیس راه، راهداری، بسیج و... در این نقاط کنترلی مستقر شده اند و از ابتدای اجرای طرح تا صبح امروز از  ورود 667  خودرو به شهرهای استان ممانعت شده است.

 وی هدایت 6 هزار و 112 دستگاه خودرو برای گذر از محورهای استان و ممانعت از خروج 330 دستگاه خودروی هم استانی ها که قصد خروج از استان داشته اند از دیگر اقدامات انجام شده در مبادی ورودی  عنوان کرد.

امامزادگان و بوستان‌های استان خراسان جنوبی میزبان مردم در روز طبیعت نیستنداستاندارخراسان جنوبی: طرح فاصله گذاری اجتماعی قاطعانه اجرا می‌شودممانعت از ورود 505 خودرو به شهرهای خراسان جنوبی در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی

 معتمدیان با تأکید بر نظارت دقیق نیروی انتظامی در مبادی استان گفت: 25 مورد اعمال قانون و 14 مورد توقیف خودروهایی که اصرار بر تخلف داشته اند از جمله اقدامات نیروی انتظامی در این محورهاست.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه  آمارها نشان دهنده این است که مردم، طرح را جدی گرفته و به توصیه های پلیس توجه داشته اند در باره  بازه زمانی تعریف شده برای اجرای طرح گفت: بر اساس تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا بنا بود مرحله اول طرح تا 15 فروردین باشد اما مصوبه روز گذشته ستاد از استمرار مرحله دوم طرح تا 20 فروردین حکایت دارد.

وی اظهارکرد:  چنانچه همراهی مردم ادامه یابد و با پذیرش توصیه های بهداشتی، همچنان طرح فاصله گذاری اجتماعی و در خانه ماندن را جدی بگیرند، موفقیت ما در قطع زنجیره کرونا حتمی خواهد بود.

انتهای پیام/ 250/ ع

R41348/P1494/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح فاصله گذاری اجتماعی خراسان جنوبی اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۴۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکوه طبس رکورددار بیشترین بارندگی در خراسان جنوبی

لطفی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه پیکوه از توابع طبس با ۲۱ میلی متر بیشترین بارش را ثبت کرده است. 

او افزود: بعد از آن ایستگاه ابراهیمی ۱۴ میلی متر، قدمگاه و کهنو ۱۲ میلی متر، چاهداشی ۱۰ میلی متر، النگ ۸ میلی متر، حسین آباد و بغداده ۷ میلی متر، جنوب شهر بیرجند ۶ میلی متر، چاه دراز و حیدرآباد ۵ میلی متر بارش را ثبت کردند.

لطفی بیان کرد: برای امروز و فردا با توجه به تضعیف سامانه بارشی گاهی افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد و بارش را به شکل پراکنده در استان می‌توانیم انتظار داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • بیش از ۱۳ درصد مساحت شهرها، محدوده هدف بازآفرینی شهری است
  • خراسان جنوبی به لحاظ افزایش ولادت چهارمین استان کشور است
  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • پیش‌بینی۲۸۷ شعبه أخذ رأی برای دور دوم انتخابات خراسان جنوبی
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • کاهش ۶.۱ درصدی پرونده‌های مستوجب تعزیر در تهران
  • پیکوه طبس رکورددار بیشترین بارندگی در خراسان جنوبی
  • امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب