Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن نعمتی مدیر گروه تغذیه دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: گروه تغذیه دانشکده پزشکی در راستای رسالت انسانی و حرفه‌ای خود در کنار سایر کادر بهداشت و درمان در مقابله با این همه گیری جهانی با طراحی نرم افزار پاسخگو امکان ارائه مشاوره سریع و تخصصی را برای عموم مردم در رابطه با سوالات مربوط به تغذیه و همه گیری کرونا فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: این نرم افزار با پشتیبانی معاونت پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی و همکاری اعضا هیات علمی گروه تغذیه دانشکده پزشکی طراحی شده و به صورت رایگان در دسترس همگان قرار دارد.

مدیر گروه تغذیه دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: نرم افزار پاسخگو و ارائه مشاوره از راه دور به منظور ارتقا سطح آگاهی و دانش عمومی تغذیه در رابطه با این بیماری و جلوگیری از اطلاعات نادرست در سطح جامعه با دسترسی عموم مردم به متخصصین دانشگاهی راه اندازی شده است.

نعمتی افزود: تمام مردم خراسان رضوی می‌توانند بامراجعه به نشانی اینترنتی" https://corona.ziteb.com/ " براحتی سوالات مربوط به تغذیه و بیماری ویروس کرونا را از متخصصین تغذیه به طور مستقیم درخواست کنند و دقیق‌ترین و به روز‌ترین اطلاعات تغذیه‌ای را دریافت کنند.   انتهای پیام//ف.ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد تغذیه سالم بهداشت و درمان نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۴۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی علل مهاجرت و پیامدهای آن در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی

ایسنا/سیستان و بلوچستان در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی در دانشگاه سیستان و بلوچستان پیرامون علل مهاجرت و پیامدها و راهکارهای پیشگیری از آن بحث و بررسی شد.

در دومین روز از برگزاری این همایش، چنگیز رحیمی عضو هیأت علمی دانشگاه شیراز در زمینه "ساماندهی مدیریت خدمات مشاوره برای مدیران" و اسکندری عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی در زمینه "راهکارهای حل چالش های روانی - اجتماعی دانشجویان، به ارائه سخنرانی پرداختند.

 باباپور عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز نیز درباره " علل مهاجرت و پیشگیری از آن اظهار کرد: برخی از کشورها تلاش دارند نخبگان و یا دانشجویان ما را به دلایل مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی و .. به مهاجرت وادار کنند که لازم است دانشجویان را نسبت به پیامدهای مهاجرت هوشیار کنیم.

وی همچین به تشریح چالش های ترویج سبک زندگی سالم پرداخت و گفت: با پیشگیری از افراط و تفریط در زمینه های مختلف می توانیم چرخ زندگی را متعادل کنیم.

پرسش و پاسخ شرکت کنندگان پیرامون مشاوره، سلامت و سبک زندگی از دیگر برنامه های دومین روز همایش ملی بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بررسی علل مهاجرت و پیامدهای آن در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • راه اندازی طرح تحقیقاتی و تولیدی پرورش طیور در دانشگاه ملی ملایر 
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • واگذاری دیپلماسی علمی محور مقاومت به دانشگاه شاهد
  • همایش تبیین دستاورد‌های عرصه سلامت و تجلیل از فعالان بخش سلامت در شهرستان خوی
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد