Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ غلامرضا میرشکاری در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در زابل و مصوبه ستاد مقابله با این ویروس، طرح ویژه نظارت بر اصناف در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا پلیس امنیت عمومی زابل با همکاری کارشناسان اصناف، تعزیرات و هلال احمر با تشکیل چهار تیم تا کنون ۱۹ واحد صنفی متخلف را که اقدام به بازگشایی کرده بودند را پلمب و برای ۳۸ واحد صنفی دیگر نیز اخطاریه پلمب صادر شد.

جانشین فرمانده انتظامی زابل تصریح کرد: همچنین ۴۰ دستگاه خودروی غیربومی به پارکینگ منتقل و تمامی راه‌های اصلی و فرعی شهرستان برای جلوگیری از ورود مسافران و خودرو‌های غیربومی بسته شده است.

او با تاکید بر جدیدت بیشتر این طرح در روز طبیعت اظهارداشت: در کنار همدلی و تلاش‌های خالصانه نهاد‌ها و دستگاه‌های مختلف شکست ویروس کرونا در سایه همکاری و رعایت توصیه‌ها و نکات بهداشتی و ماندن در خانه از سوی شهروندان محقق خواهد شد.

انتهاس پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس سیستان وبلوچستان کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۴۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان لطیفی مطرح کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز با رصد فعالیت قاچاقچیان موفق به توقیف دو دستگاه خودروی شوتی در محورهای مواصلاتی استان شدند.

وی افزود: در این عملیات‌ها ۱۷ عدد انواع لوازم خانگی شامل لباسشویی، تلویزیون، اتوبخار و موتور کولر گازی کشف شده که برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش آنها حدود سه میلیارد ریال برآورد می‌شود.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به دستگیری دو نفر در این عملیات‌ها بیان کرد: مبارزه جدی با قاچاق کالا از اولویت‌های پلیس در سال جاری است.

کد خبر 6088593

دیگر خبرها

  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • ۱۹۰۰ دستگاه خودرو شوتی در خراسان جنوبی متوقف شد
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی