Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@09:20:46 GMT

اعلام برنامه کلاسهای آموزش مجازی دانشگاه علمی کاربردی

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۴۸۱۳

به گزارش دانشگاه جامع علمی کاربردی، مختار جلالی جواران نحوه آموزش غیرحضوری به صورت مجازی در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ دانشجویان این دانشگاه را به روسا و سرپرستان واحدهای استانی ابلاغ کرد.

وی گفت: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و تعطیلی آموزش حضوری در دانشگاه ها، دروس نظری شامل دروس عمومی، معارف اسلامی، مهارت های مشترک، پایه و اصلی به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: استانهای آذربایجان شرقی، البرز، اصفهان و گلستان به عنوان استان های منتخب از تاریخ ۱۰ فروردین ۹۹ نسبت به اجرای محدود و آزمایشی و رفع نواقص و مشکلات احتمالی اقدام کرده اند. لذا از تاریخ ۱۶ فروردین ۹۹ کلاس های مجازی دانشگاه جامع علمی کاربردی با قابلیت بارگذاری و برگزاری کلاس های درسی به دو صورت آنلاین و آفلاین در سامانه آموزش های مجازی این دانشگاه به آدرس www.samalive.ir شروع به کار خواهند کرد.

جلالی جواران ادامه داد: روسای واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی می بایست با هدایت و نظارت دقیق بر تمام مراکز آموزشی تحت نظارت در هراستان، از تاریخ ۱۶ فروردین ۹۹  نسبت به برنامه ریزی جدی برای برگزاری کلاس های نظری به صورت مجازی (آنلاین و آفلاین) اقدام کنند.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی تاکید کرد: لازم است کلاس های دروس نظری این دانشگاه به صورت مجازی چندین جلسه در هفته برگزار شده تا پس از پایان ریشه کن شدن بیماری و عادی شدن شرایط، فرصت کافی برای برگزاری کلاس های حضوری و ارائه بخش عملی و مهارتی دروس فراهم شود.

وی عنوان کرد: دستورالعمل ها، راهنمای استفاده از سامانه آموزش مجازی و همچنین راه های ارتباطی با پشتیبان سامانه مذکور، برای بهره برداری مطلوب مراکز آموزشی، مدرسان و دانشجویان از طریق پرتال دانشگاه جامع علمی کاربردی به آدرس www.uast.ac.ir و قسمت راهنمای سامانه، اطلاع رسانی خواهد شد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: دانشگاه جامع علمی کاربردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۴۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست مشاوران زنان و خانواده دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی منطقه یک، با حضور فخرالسادات نصیری، مشاور امور زنان و خانواده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، به صورت مجازی و حضوری برگزار شد.

نصیری مشاور امور زنان و خانواده وزیر عتف در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت‌های حوزه زنان و خانواده در دانشگاه پیام نور، اظهار کرد: بیش از ۸ هزار عضو علمی خانم در کشور داریم که سامانه‌ای برای شبکه سازی در این حوزه در حال انجام است.

همچنین فرهادی، مشاور زنان و خانواده دانشگاه پیام نور نیز در این نشست گزارشی از فعالیت‌های امور زنان و خانواده این دانشگاه را ارائه داد.

گفتنی است در این نشست مسائل و دغدغه‌های حوزه‌ی زنان و خانواده مطرح شد. در پایان نشست نیز از مهدکودک سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور بازدید کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری کلاسهای آموزش محیط زیست در ارومیه
  • راهکارهایی برای به روزرسانی نقشه جامع علمی کشور
  • اجرایی کردن طرح جامع جهاد علمی
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • کلاس های چهره به چهره صاحبان صنایع با دانشجویان برگزار می شود
  • بسترسازی برای مشارکت بخش خصوصی در ایجاد پایگاه‌های بزرگ‌داده
  • بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • مقابله با معضلات فرهنگی به کمک کاربردی‌سازی سیره حضرت عبدالعظیم(ع)
  • جنگ غزه کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا را مجازی کرد