Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@10:44:40 GMT

تمرینات مجازی بازیکنان نساجی در خانه

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۴۸۷۰

تمرینات مجازی بازیکنان نساجی در خانه

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سایت باشگاه نساجی قائمشهر اعلام کرد که محمود فکری سرمربی این تیم به همراه کادر فنی ، این بازی ها را از طریق اپلیکشن زیر نظر قرار می دهند و تمام بازیکنان نیز موظف شدند تا تمرینات را طبق برنامه برای حفظ آمادگیشان در خانه پیگیری کنند.
دستیار باشگاه نساجی قائمشهر در این باره توضیح داد : بازیکنان نساجی همانند سایر بازیکنان تیم های داخلی و خارجی به دلیل شیوع کرونا بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا تمرینات خود را در داخل زمین تعطیل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر وحید فاضلی افزود : سرمربی نساجی قائمشهر برای حفظ آمادگی بازیکنان تا زمان شروع رسمی تمرین در داخل زمین ، تمریناتی را با کمک کادر فنی تدوین کرد که بازیکنان آن را در داخل خانه اجرا می کنند و نظارت بر تمرین نیز با برنامه اپلیکشنی که مشابه باشگاه بایرن مونیخ  تدوین شده توسط کادر فنی نظارت می شود.

وی ادامه داد : بازیکنان موظفند تا تمرینات را در خانه زیر نظر کادر فنی ادامه دهند و این کار نیز باید تا پایان صدور مجوز تمرین در داخل زمین از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه یابد.

تمرینات باشگاههای ورزشی بر اساس ستاد ملی کرونا از اواسط اسفند ماه سال جاری متوقف شد و پیش بینی می شود این رویه حداقل تا اواخر فروردین ماه سال جاری نیز ادامه یابد.
بر اساس این مصوبه ، تمامی باشگاه های ورزشی در کشور اعم از دولتی و خصوصی نیز تا ۲۰  فروردین ماه سال جاری تعطیل شدند.
پیش از این اعلام شده بود که باشگاه نساجی تمرینات بازیکنان را در داخل زمین با وجود منع شدن این تمرینات از سوی ستاد ملی انجام می دهد ولی این ادعا از سوی روابط عمومی باشگاه تکذیب شد.

سکان سرمربیگری نساجی پس از کناره گیری محمد مهاجری به محمود فکری رسید. این تیم در نخستین دیداری که با حضور فکری برابر ماشین سازی تبریز برگزار شد ، نساجی توانست این تیم را در بازی خارج از خانه شکست دهد.
تیم نساجی قائمشهر از ۲۱ بازی رقابت های لیگ برتر با ۲۳ امتیاز در رده دهم جدول ۱۶ تیمی این رقابت ها قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بایرن مونیخ جدول دولتی و خصوصی رقابت های لیگ برتر نساجی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی نساجی قائمشهر داخل زمین ستاد ملی کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۴۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معماری عالی و چشم نواز یک ویلا که احتمالا در سلیقه همه قرار دارد! (+تصاویر)

عصر ایران - خانه تیون که توسط گروه معماری FB+MP طراحی شده است، در سئارا برزیل در منطقه Chapada do Araripe که به‌ واسطه جنگل ملی حفاظت‌ شده و وسیع خود معروف است، قرار دارد. مفهوم این معماری متمایز از تعادل دقیق میان نظرات و خواسته های مشتری برای طراحی  و همچنین الزام به حداقل رساندن اثرات زیست محیطی ناشی از روند ساخت و ساز، منشا گرفته است.

زمین چالش‌ برانگیز منطقه که با شیب‌ های تند مشخص می‌ شود، تصمیم به افزایش سطح خانه نسبت به زمین را ضروری می‌ سازد. چنین انتخاب هوشمندانه ای نه تنها مشکلات تماس با زمین مانند نفوذ و نیاز به عایق بندی اصولی را برطرف می کند، بلکه به حمایت از چشم‌ انداز طبیعی نیز یاری می رساند. یکی از نکات کلیدی رعایت شده در این پروژه حفظ نمای پانوراما از خط افق شهر بوده است که از طریق یک حصار بزرگ روی پشت بام و چارچوب استراتژیک داخلی به دست آمده است.

انتخاب مصالح و مواد نیز توسط FB+MP در کمال هنرمندی انجام شده است. این فرآیند زیبایی‌ شناسی صنعتی را در بر می‌ گیرد و از بلوک‌ های بتنی برای نرده ‌ها و  همچنین پروفیل‌ های فلزی با اسلب های بتنی برای سازه استفاده می‌ کند. علاوه بر این پنل های شیشه ای ارتباط یکپارچه با فضای باز را تقویت می کنند و به طور متفکرانه ای در طراحی برای نور طبیعی و هماهنگی فضایی ادغام می شوند.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: 3×3 ریتریت؛ مکانی عالی برای دور شدن از زندگی پر هیاهوی شهری(+عکس)

دیگر خبرها

  • تمرینات ورزشی برای مچ پا
  • عرضه زمین راهگشا برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی در ساخت مسکن است
  • وقتی می گوئیم چیدمان هوشمندانه داخل خانه دقیقا منظورمان این است!(+تصاویر)
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • موج واگذاری حیوانات خانگی در شبکه‌های اجتماعی/پت‌های خانگی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود
  • شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!
  • معماری عالی و چشم نواز یک ویلا که احتمالا در سلیقه همه قرار دارد! (+تصاویر)
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان