Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی اکبر سلطانی نژاد مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان گفت: کمک ۱۰ میلیون تومانی برای تعمیر و ۲۵ میلیون تومانی برای احداث واحد‌های آسیب دیده در سیل را در دستور کار خود قرار داده ایم و امیدواریم که این تسهیلات افزایش یابد.

او افزود:از پنجم فروردین به محض پایدارشدن شرایط و فروکش شدن سیلاب، همکاران ما از شهرستان‌های معین در منطقه زهکلوت برای بررسی و ارزیابی مستقر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلطانی نژاد گفت: خوشبختانه ظرف دوسه روز گذشته تمام واحد‌هایی که خسارت دیدند را در دو بخش تعمیری و احداث ارزیابی کردیم و در دستور کار قرار دادیم.

او افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته از طریق بنیاد مرکز توانستیم بخشی از کمک‌های بلاعوض را تامین کنیم و از ۲ روز پیش بخشی از این کمک‌ها به خانواده‌های آسیب دیده واریز شده است.

سلطانی نژاد با بیان اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا و مسائلی که جامعه به آن مبتلا هستند واحد‌های اداری را در زهکلوت مستقر کردیم، افزود: ساختار اداری، اجرایی، فنی و پشتیبانی را مستقر کردیم و با مشارکت مردم و توجیه آن‌ها شرایطی را مهیا کرده ایم که کمترین مراجعه و تماس را در جهت کمک به مسئولین جهت جلوگیری از شیوع کرونا و انجام کار داشته باشیم.

او بیان داشت: برای ما مشارکت با مردم مهم است و همکاران ما در بخش‌های تعمیری و احداثی با پشتیبا‌نی های صورت گرفته از سوی بنیاد مسکن کار را به سرعت پیش ببریم. البته مصوبه هیات دولت که استاندار مصوب و منعکس کردند را اگر آن هم تامین شود کمک بیشتری خواهیم.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان با بیان اینکه ارزیابی واحد‌های خسارت دیده به دلیل اینکه بارش ادامه دار بود ، هنوز در حال انجام است ، بیان داشت: کمک ۱۰ میلیون تومانی برای تعمیر و ۲۵ میلیون تومانی برای احداث را فعلا در دستور کار خود قرار داده ایم که ان شاالله این مبلغ و تسهیلات افزایش پیدا خواهد کرد و با مدیریت این موضوع  منطقه و سایر نقاط را بازسازی خواهیم کرد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد مسکن سیل کرمان سیلاب و آبگرفتگی بارش باران میلیون تومانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۴۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات طرح یک هزار و ۶۸۰ واحدی نهضت ملی مسکن در مراغه

این طرح به همت قرار گاه سازندگی امام حسن مجتبی (ع) در زمینی به مساحت ۳۶هکتاراحداث و تحویل خواهد شد.

دستیارویژه وزیر راه و شهر سازی در این مراسم گفت: ساخت دومیلیون واحد مسکونی در قالب طرح‌های نهضت ملی مسکن در کشور آغاز و ۵۰۰ هزار واحد به بهره برداری رسیده است.

روح الله اکبری افزود: دولت با تمام مشکلات مصمم به ساخت سالانه یک میلون مسکن در کشور است و تاپایان دولت به ۴ میلیون خواهد رسید.

وی اضافه کرد: همزمان با حضور وزیر راه و شهرسازی درآذربایجان شرقی، ساخت ۱۰ هزار واحد از امروز در استان آغاز شده است.

وی در ادامه بر سرعت بخشیدن به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در مراغه تاکید کرد و افزود: امسال سال ساخت و بهره برداری از واحد‌های نهضت ملی مسکن در کشور است.

امام جمعه مراغه در این مراسم گفت: مسکن نیاز اساسی جوان برای ازدواج است.

حجت الاسلام والمسلیمن پور محمدی افزود: اقدام دولت برای تامین مسکن. بویژه برای جوانان جای قدر دانی دارد.

وی اضافه کرد: مسکن مهمترین وسیله برای ترویج ازدواج برای جوانان است.

فرماندار مراغه گفت: چهار طرح ملی مسکن در سه نطقه شهر مراغه برای تامین مسکن جوانان در حال ساخت است.

مینویی افزود: تامین مسکن برای جوانان در الویت برنامه‌های دولت است.

در این مراسم اعلام شد ۲۰ هزار نفر در مراغه برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز عملیات طرح یک هزار و ۶۸۰ واحدی نهضت ملی مسکن در مراغه
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل