Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: نماینده فرماندهی انتظامی‌ در ستاد مقابله با کرونای آذربایجان‌غربی گفت: ۱۷ هزار دستگاه خودرو از ابتدای اجرای طرح مقابله با بیماری کرونا، از مبادی ورودی شهرهای استان به شهر مبدا بازگردانده شده است.
به گزارش خرداد ،سرهنگ حمید منصور خانشان روز چهارشنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی افزود: این امر نشان‌دهنده جدیت فرماندهی انتظامی‌ استان در راستای مقابله با شیوع بیشتر بیماری کرونا در شهرهای مختلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: از ابتدای اجرای طرح مقابله با شیوع بیماری کرونا در استان تاکنون ۶۰۰ دستگاه خودرو در آذربایجان‌غربی نیز توقیف و ۸۳ هزار فقره برگ جریمه برای رانندگان متخلف صادر شده است.
وی با اشاره به اینکه فرماندهی انتظامی‌آذربایجان‌غربی به صورت جدی در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی فعالیت ‌می‌کند، اظهار داشت: از هشتم ماه جاری که این طرح به اجرا درآمده تاکنون، پنج هزار و ۱۸۲ فقره برگ جریمه در استان صادر و ۲۴۵ دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.
سرهنگ منصورخانشان همچنین از پلمب یک هزار و ۵۴۱ فقره واحد صنفی در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در استان خبر داد و بیان کرد: از این تعداد، ۴۴۳ فقره مربوط به طرح فاصله‌گذاری اجتماعی است.
وی با بیان اینکه با صدور دستور جلوگیری از ورود و خروج خودرو تیم های این نیرو در مبادی شهرها مستقر شده است، گفت: ۱۸ نقطه شهر ارومیه به صورت کامل تحت پوشش پلیس بوده و اقدامات کنترلی در ۱۶ شهرستان دیگر نیز به خوبی درحال انجام است.
وی همچنین از همکاری و مشارکت خوب مردم در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا قدردانی کرد.
به گزارش ایرنا، در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا، طرح ویژه فاصله‌گذاری اجتماعی در سراسر کشور و به تبع آن آذربایجان‌غربی برگزار شد که در قالب آن، بسیاری از عبور و مرورها کنترل شد.
پس از اجرای این طرح، تردد در جاده‌های آذربایجان‌غربی به حدود یک سوم کاهش یافت که رقم بسیار مناسبی است. برچسب ها: آذربایجان‌غربی ، فرماندهی انتظامی‌

منبع: خرداد

کلیدواژه: آذربایجان غربی فرماندهی انتظامی شیوع بیماری کرونا فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی مقابله با شیوع دستگاه خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۵۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۷ تن در تصادف زنجیره‌ای در محور ارومیه-سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت : در محور ارومیه به سلماس ۴ دستگاه خودروی سواری پراید، پژو206 SD و دو دستگاه پژو 405 با یکدیگر برخورد کردند.

 حمید محبوبی افزود: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات شهید افشارجو ( گردنه قوشچی) ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی در پایان گفت: این حادثه ۷ مصدوم و ۱۱ حادثه دیده داشت که مصدومین بعد از رهاسازی، انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مرکز درمانی منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • آنروا درباره وقوع اپیدمی در غزه با آغاز فصل گرما هشدار داد
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • سمپاشی ۱۸۱۶ هکتار از مزارع ارومیه بر علیه آفت سن غلات
  • انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید در محور مهاباد-سردشت
  • ۶ تصادف طی ۲۴ ساعت در آذربایجان غربی/۳ نفر و ۲۳ نفر مصدوم شدند
  • ورزش و کاهش وزن نخستین اقدام برای درمان کبد چرب
  • گندم‌کاران مراقب شیوع بیماری زنگ زرد باشند
  • یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب
  • مصدومیت ۷ تن در تصادف زنجیره‌ای در محور ارومیه-سلماس