Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@04:19:43 GMT

امداد رسانی به بیش از ۲۲ هزار نفر در سیل کرمان

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۵۲۰۲

امداد رسانی به بیش از ۲۲ هزار نفر در سیل کرمان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  رضا فلاح مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان، گفت: در طی ۱۰ روز گذشته نیرو‌های امدادی هلال احمر در شهرستان‌های رودبارجنوب، کهنوج، قلعه گنج، ریگان و ارزوئیه به ۲۲ هزار و ۴۳۳ نفر امدادرسانی کردند.

او با اشاره به توزیع ۱۷۱ تن اقلام غذایی، بهداشتی و امدادی در بین خانوار‌های آسیب دیده در مناطق سیل زده افزود: این اقلام از انبار‌های امدادی هلال احمر استان و کمک‌های خیرین داوطلب توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاح با اشاره به اسکان ۳ هزار و ۵۳۲ نفر در چادر‌های امدادی برپا شده در مناطق سیل زده به همت جمعیت هلال احمر بیان کرد: با توجه به شرایط جغرافیایی مناطق سیل زده، در طی ۱۸ سورتی پرواز اقلام امدادی و غذایی توسط امدادهوایی توزیع شده است.

او با اشاره به وقوع برف و کولاک در شهرستان ساردوئیه تصریح کرد: نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر به ۱۷۵ نفر آسیب دیده در این منطقه امدادرسانی و اقلام غذایی و امدادی توزیع کردند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیل کرمان هلال احمر هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۵۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی گفت: ۱۱ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تأثیر سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این مدت نیروهای این جمعیت طی ۸۱ مورد عملیات امداد و نجات به ۲ هزار و ۶۵۲ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۱۱۸ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۲۸۱ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

محمودی تصریح کرد: ۴۶۸ کیلوگرم نایلون، ۳۴۹ تخته پتو، ۱۹۷ تخته موکت، ۱۵۵ بسته غذایی و ۹ دستگاه چادر توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور بیان کرد: ۱۶۰ تیم عملیاتی متشکل ۶۱۵ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

کد خبر 6088869

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب