Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شیروان گفت: با توجه به شیوع کرونا و برای پیشگیری و رعایت نکات بهداشتی، ۱۱۰ بسته اقلام بهداشتی بین والدین معظم شهدا و جانبازان بالای ۵۰ درصد شیروان توزیع شد.

 «رمضانعلی رازقی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: همچنین پنج هزار و ۲۰۰ عدد ماسک بین والدین، همسران شهدا و جانبازان در حال توزیع می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان گفت: بسته های توزیع شده شامل ماسک، مایع ضدعفونی دست  و دستکش بین ۱۱۰ خانواده انجام شده است.

 

رازقی بیان داشت: هزینه بسته های توزیع شده توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان صورت گرفته است که به هر خانواده، ۶ عدد ماسک توزیع می شود.

 

وی با بیان اینکه با پیگیری های بنیاد شهید با فرمانده سپاه شیروان قول مساعدت برای هزینه خرید اقلام بهداشتی را دادند، عنوان کرد: توزیع بسته های اقلام بهداشتی همچنان ادامه دارد و قرار است بین دو هزار خانواده شامل، هزار و ۵۰۰ خانواده جانباز، ۲۱۸ والدین شهدا و ۱۵۰ همسر شهید توزیع می شود.

 

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان از کلیه بخشداران تقاضا نمود جهت دریافت ماسک برای خانواده های شاهد و ایثارگر ساکن در روستاها به محل بنیاد شهید شیروان مراجعه نمایند.

 

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: جلوگیری از شیوع کرونا ویروس ویروس کرونا جانبازان بنیاد شهید و امور ایثارگران اقلام بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۵۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان اشکذر میزبان شهید گمنام

افزونی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اشکذر در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت:مراسم وداع با شهید گمنام، این نامدار تاریخ نیز امشب در شهرستان اشکذر انجام می‌شود.

او بیان کرد: مراسم وداع با شهید گمنام، این نامدار تاریخ نیز امشب در شهرستان اشکذر انجام می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اشکذر گفت: صبح روز شنبه نیز مراسم تشییع شهید گمنام از مسجد الرضا تا پارک بزرگ شهر این شهرستان انجام می‌شود.

افزونی ادامه داد:  یادواره شهدا فیروزآباد با عنوان علما و شهدا فیروزآباد در شهرستان اشکذر برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: به مناسبت هفته پهلوانی از جانباز دهقانی در زورخانه قمر بنی هاشم حکیم آباد شهرستان اشکذر از طرف بنیاد شهید تجلیل می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار سهمیه استخدامی آموزش و پرورش سهم ایثارگران است
  • توجه جدی به جهاد تبیین و بیان دستاوردهای جوانان نخبه کشور
  • برخورد بدون اغماض با ترک فعل‌ها درباره خدمات‌دهی سلامت به والدین شهدا
  • سهمیه ۲۰ هزار نفری آموزش‌وپرورش در استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • ۳۱ هزار مجوز استخدام فرزندان ایثارگر کسب شده است
  • اعتبارات درمان ایثارگران ۱۰۰ درصد افزایش یافت
  • شهرستان اشکذر میزبان شهید گمنام
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا