Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ "حمیدرضا اکبری  با اشاره به فرارسیدن روز طبیعت در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: گفت: برابر ابلاغ ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا در خصوص طرح فاصله گذاری اجتماعی مبنی بر قطع زنجیره شیوع این ویروس، تمامی تفرجگاه ها، مجتمع‌های تفریحی، گردشگری، بوم گردی و مراکز اقامتی در روز ۱۳ فروردین تعطیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی افزود: با توجه به هشدار‌های از قبل اعلام شده، پلیس با افراد متخلف و کسانی که بخواهند سلامت شهروندان را به خطر بیاندازند به صورت قاطع و قانونی برخورد می‌کند.

سرهنگ اکبری در پایان به رعایت تعطیلی اصناف غیر ضروری اشاره کرد و اظهار داشت: برای کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تمامی اصناف زاهدان به جز صنوف مرتبط با مواد غذایی و مایحتاج عمومی مردم ملزم به رعایت قوانین مربوطه و تعطیلی هستند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس طبیعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۵۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنروا درباره وقوع اپیدمی در غزه با آغاز فصل گرما هشدار داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سبانت، آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) با اشاره به انباشت زباله در نوار غزه، درباره شیوع بیماری‌های واگیردار و وقوع اپیدمی در این باریکه هشدار داد.

آنروا با تاکید بر افزایش دما با نزدیک شدن فصل تابستان اعلام کرد که زباله در سراسر نوار غزه تلنبار شده و حشرات و موش‌ها و همچنین بیماری‌ها و اپیدمی‌ها رو به افزایش است.

به گفته این آژانس، فقدان سیستم بهداشت مناسب شرایط را وخیم‌تر می‌کند. هشدارها درباره شیوع بیماری‌های واگیر در شهر غزه پس از انباشت حجم وسیعی از زباله و فاضلاب در خیابان‌های این شهر، تشدید شده است. همچنین اجساد باقیمانده زیر آوار بمباران وحشیانه رژیم صیهونیستی نیز به این هشدارها دامن می‎‌زند.

کد خبر 6097958

دیگر خبرها

  • آنروا درباره وقوع اپیدمی در غزه با آغاز فصل گرما هشدار داد
  • مبارزه با آفت سن غلات در مزارع
  • نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • اهدای زندگی دوباره به ۴ بیماربا اهدای عضو در مشهد
  • جان باختن یک کارگر معدن در استان کرمان
  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری در کوهرنگ
  • ورزش و کاهش وزن نخستین اقدام برای درمان کبد چرب
  • آبشار لوه در هفته اخیر ۲ گردشگر را به کام مرگ برد
  • گندم‌کاران مراقب شیوع بیماری زنگ زرد باشند