Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: جمعی از حقوقدانان بسیجی شهرستان جیرفت با حضور در مناطق سیل زده بخش جازموریان به کمک سیل زدگان این مناطق شتافتند. تاریخ انتشار: 16:00 - 13 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۹۳۴۵

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حسین سلامی رییس کانون بسیج حقوقدانان شهرستان جیرفت صبح امروز به همراه جمعی حقوقدانان بسیجی که غالبا قضات و کارمندان دادگستری جیرفت بودند با حضور در مناطق سیل زده بخش جازموریان اقدام به توزیع ۲ تن برنج بین مردم سیل زده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلامی ارزش ریالی محموله‌های کمک شده از سوی بسیج حقوقدانان شهرستان را بالغ بر پانصد میلیون ریال اعلام کرد و بر ضرورت کمک و امدادرسانی همه‌جانبه مردم و مسئولان به سیل زدگان تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: ورود دستگاه قضایی به موضوع سیل در جنوب استان کرمان/ اقدامات لازم برای ضدعفونی مناطق سیل زده

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت افزود: ما قدرت اجتماعی عظیمی به نام مردم داریم که حتما باید روی کمک‌های مردمی حساب شود چرا که جبران این حجم خسارت‌ها و آسیب‌ها توسط دولت‌ها سخت است وخوشبختانه مردم ایران اسلامی همیشه در اقدامات انسان دوستانه پیشگام هستند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مناطق سیل زده شهرستان جیرفت مناطق سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۵۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ هکتار از اراضی دولتی در جنوب کرمان رفع تصرف شد

سرهنگ محمود کرمشاهی گفت: این یگان در چهار ماه گذشته ۱۱ هکتار از اراضی دولتی در جنوب کرمان را با همکاری سایر نهاد‌های مرتبط رفع تصرف کرده است.

وی اضافه کرد: ارزش ریالی این اراضی با برآورد کارشناسی انجام شده نزدیک به یک هزار میلیارد ریال برآورد شده که بیشتر در شهر‌های جیرفت، رودبار جنوب، قلعه گنج، فاریاب و کهنوج بوده است.

سرهنگ کرمشاهی ضمن تشکر از حمایت‌های دستگاه قضایی و نیرو‌های انتظامی یادآور شد: پرسنل یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان در طول شبانه روز آماده دریافت گزارشات مردمی برای اقدام به رفع تصرف اراضی از دست زمین خواران هستند و مردم می‌توانند با شماره تلفن ۱۶۵۶ گزارشات خود را اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • روند اجرای عملیات پروژه تأمین آب آشامیدنی منطقه جنوب استان بررسی شد
  • بررسی از پروژه تأمین‌کننده آب آشامیدنی منطقه جنوب استان در سمیرم
  • ۱۱ هکتار از اراضی دولتی در جنوب کرمان رفع تصرف شد
  • امام جمعه شهر بلوک شهرستان جیرفت در اثر تصادف با آمبولانس درگذشت
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • زنگ خطر سگ‌های بلاصاحب و صاحب‌دار در جنوب کرمان به صدا در آمده است
  • خودرو پژو در جیرفت طعمه حریق شد
  • خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور
  • یک قلب بزرگ پشت این چهره؛ دیگو کوستا در نقش قهرمان سیل‌زدگان برزیل / عکس