Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل برای افغانستان اعلام کرد که احزاب و رهبران این کشور بطور صلح آمیز اختلاف خود را به نفع مردم حل کنند. ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «اینگرید هیدن» معاون فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل برای افغانستان اظهار داشت که این کشور به نقطه حساسی رسیده است بنابراین احزاب و رهبران افغان اختلافات خود را بطور صلح آمیز کنار بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره انتخابات ریاست جمهوری افغانستان گفت که اختلافات اشرف غنی و عبدالله سبب ایجاد نگرانی شده است.

هیدن افزود: این اختلافات حتی باوجود میانجی‌گیری‌های بسیار اما همچنان ادامه دارد.

معاون فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل اذعان داشت که با توجه به اتکای زیاد افغانستان به کمک‌های خارجی, قطع کمک های آمریکا صدمه بزرگی به کارکرد مالی افغانستان خواهد زد.

به گزارش آریانانیوز، هیدن اظهار داشت که افغانستان باید شرایط مطلوبی برای جذب کمک‌های بین‌المللی داشته باشد، اکنون زمان اختلاف و جدایی نیست. و حل اختلافات سیاسی بزرگترین مسئولیت رهبران افغان است.

وی خاطرنشان کرد که دفتر نمایندگی سازمان ملل در افغانستان، طالبان را برای گنجاندن نماینده زن در تیم مذاکراتی خود تشویق کرده است.

هیدن افزود که تمام طرف‌ها در مذاکرات بین‌الافغانی گامهای استوار در این راستا بردارند.

از سرگیری رایزنی‌ها با «عبدالله» برای حل جنجال‌های انتخاباتی افغانستاناعلام حمایت عبدالله از هیئت مذاکره‌کننده دولت افغانستان با طالبانآمریکا و ناتو خواستار تشکیل حکومت فراگیر در افغانستان شدندافغانستان|گفت‌وگو برای تشکیل «حکومت جدید» در چارچوب قانون اساسی ادامه دارد

انتهای پیام/.

R1447/P/S8,87,1413/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "افغانستان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار افغانستان اخبار افغانستان سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۵۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار یحیی السنوار با نیروهای مقاومت در خیابان‌های غزه

به گزارش جام جم آنلاین، شبکه العربی الجدید به نقل از این رهبر حماس نوشت: اخیرا رایزنی‌هایی میان رهبران جنبش حماس در داخل صورت گرفته و یحیی السنوار طی آن رهبری جنبش را در خارج، از وضعیت مقاومت در نوار غزه مطلع کرده است.

السنوار به رهبران حماس خارج از فلسطین با اعداد و ارقام دقیق تأکید کرده است که مقاومت از توانایی لازم برای مقابله با نیروهای اشغالگر برخوردار است.

این رهبر حماس با اشاره به گزارش رسانه‌های اسرائیلی درباره یحیی السنوار که همواره در تونل ها به سر می برد، گفت: «این گزارش چیزی جز ادعای نتانیاهو و نهادهای امنیتی او برای سرپوش گذاشتن بر عدم موفقیت در دستیابی به اهداف اعلام شده نیست و السنوار کار خود را به عنوان رهبر جنبش حماس در میدان به خوبی انجام می دهد.

اخیرا انتشار گزارشی در مورد بازدید میدانی یحیی السنوار از مناطق درگیری در غزه باعث شعله ور شدن افکار عمومی در رژیم صهیونیستی شده است.

روزنامه عبری «اسرائیل هیوم» به نقل از منابع اطلاعاتی رژیم اشغالگر، این گزارش را تایید کرده است.

کمیته خانواده‌های اسرای اسرائیلی ‌اعلام کرده است: حضور السنوار در خیابان‌های غزه و در حال مرگ بودن اسیران در تونل‌ها به معنای شکست "اسرائیل" در جنگ است.

دیگر خبرها

  • از حق اعتراض مسالمت آمیز مردم آمریکا حمایت می‌کنیم
  • دیدار یحیی السنوار با نیروهای مقاومت در خیابان‌های غزه
  • نشست شورای امنیت سازمان ملل برای تحولات افغانستان
  • واکنش سازمان ملل به بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • بازدید السنوار از میدان های جنگ
  • بازیگر جنجالی تلویزیون ایران بطور قانونی مهاجرت کرد
  • سفر وزیر خارجه آمریکا به چین در بحبوحه اختلافات عمیق
  • قطر و ترکیه گزارش‌هایی مبنی بر اخراج رهبران حماس از دوحه را رد کردند
  • روسیه: نشست درباره افغانستان باید در هماهنگی با کابل باشد
  • کرسی افغانستان در سازمان ملل به طالبان واگذار شود