Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@08:12:28 GMT

هواوی: هرگونه اقدام آمریکا را تلافی می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۵۴۸۱

هواوی: هرگونه اقدام آمریکا را تلافی می‌کنیم

آفتاب‌‌نیوز :

گلوبال تایمز روز چهارشنبه به نقل از یکی از مسئولان هواوی آورده است: خودداری آمریکا از فروش برخی قطعات به هواوی تبعیض آمیز است و این شرکت چنین حرکتی را تلافی خواهد کرد.

«اریک شو» افزود: آمریکا نمی‌تواند به دلخواه خود قوانین تجارت بین الملل را تغییر دهد و از فروش قطعات و چیپ‌های لازم برای هواوی خودداری کند در غیر این صورت با تدابیر مقابله به مثل روبرو خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: شرکت‌های زیادی هستند که می‌توانند چنین قطعاتی را در اختیار چین قرار دهند از جمله می‌توان به موسسات تایوانی و کره جنوبی اشاره کرد.

اریک خاطر نشان کرد هر اقدامی از سوی آمریکا تلافی خواهد شد شرکت‌های زیادی از آن کشور خریدار قطعات مختلف تلفن‌های هوشمند و امنیت سایبری هستند که می‌تواند از فروش قطعات به آن‌ها جلوگیری کرد.

در گزارش مالی سالانه هواوی آمده است که آمریکا در حال بررسی اعمال برخی از محدودیت‌های جدید بر روی این غول مخابراتی و فناوری چین است.

این شرکت به رغم فشارهای آمریکا در گزارش خود آورده است در یک سال گذشته عایداتش با ۱۹ درصد افزایش به بیش از ۱۲۰ میلیارد دلار رسیده و سود خالص نیز ۵. ۶ درصد رشد کرده است نزدیک به ۶۰ درصد از فروش هواوی در بازار چین است.

هواوی که تحت محدودیت‌ها و فشارهای آمریکا است اکنون در جایگاه دومین تولید کننده تلفن‌های همراه در جهان قرار دارد و میزان فروش تلفن‌های آن به ۲۴۰ میلیون دستگاه می‌رسد و محموله‌های فروش آن به کشورهای دیگر در یک سال گذشته ۱۶/۸ درصد رشد کرده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آمریکا تجارت بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۵۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۱.۷ درصد فروش پاکشوما در فروردین ۱۴۰۳

گروه پاکشوما همچنین در مراسم روز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ از دو محصول جدید خود رونمایی کرد که این محصولات در دسته گروه محصولی تهویه مطبوع قرار گرفته است. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گروه تولیدی و صنعتی پاکشوما با طرح های متنوع فروش اعتباری و فروشگاهی، متناسب با شرایط جامعه و نیاز بازار مانند طرح های اعتباری کالانو، بهین کارت سپه، رفاه کالا و ... 10.2 درصد افزایش تولید و 11.7 درصد افزایش فروش نسبت به فروردین سال 1402 را داشته است.

گروه پاکشوما همچنین در مراسم روز 28 فروردین 1403 از دو محصول جدید خود رونمایی کرد که این محصولات در دسته گروه محصولی تهویه مطبوع قرار گرفته است.

کولرگازی جدید هوشمند با عنوان Breez مجهز به تکنولوژی IOT یا همان اینترنت اشیا و محصول دیگر خود تصفیه هوای سری GIGA مناسب خانه های در ابعاد متوسط می باشد این محصولات به دلیل استفاده از فناوری یون ساز و همچنین فیلترهای دولایه می تواند هوای محیط را ضدعفونی کند. این هوشمندسازی باعث صرفه جویی در مصرف انرژی نیز می‌گردد.

شرکت پاکشوما یکی از بزرگترین شرکت های تولیدی و پیشرو در صنعت لوازم خانگی، سرمایه گذاری های بزرگی را در این صنعت انجام داده است که علاوه بر تامین نیازهای بازارهای داخلی سیاست های توسعه و بازار صادراتی کشورهای خلیج فارس، آسیای میانی و آفریقا را در دستور کار خود قرار داده است.

دیگر خبرها

  • شرکت مالک «تیک تاک» برنامه‌ای برای فروش آن ندارد
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد​
  • ۹۵ درصد قطعات نیروگاهی کشور ساخت داخل است/ آمادگی برای فصل گرما
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد
  • جهش همزمان تولید و فروش شرکت نفت ایرانول در سال جدید
  • افزایش ۱۱.۷ درصد فروش پاکشوما در فروردین ۱۴۰۳
  • افت فروش آیفون در چین؛ اپل به رتبه سوم سقوط کرد
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • لایحه ممنوعیت تیک‌تاک در مجلس سنا تصویب شد
  • فروش نفت ونزوئلا با ارز دیجیتالی