Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد استانی مدیریت کرونا ورود به تفرجگاه‌ها، بوستان‌ها و مناطق گردشگری در استان کرمان را تا ۱۵ فروردین تمدید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی با اعلام این خبر اظهار داشت: ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با تقدیر از همراهی و همکاری مردم و با توجه به موفقیت آمیز بودن نتایج طرح فاصله‌گذاری و کاهش زنجیره انتقال کرونا ویروس، ورود به تفرجگاه‌ها، پارک‌ها، مناطق گردشگری، بوستان‌ها، آبشارها، بیابان لوت و مناطق مشابه در استان کرمان را در روزهای ۱۴ و ۱۵ فروردین ماه نیز ممنوع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس تقی‌زاده گفت: این تصمیم بعدازظهر امروز سیزدهم فروردین ماه از سوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان به فرمانداران، نیروی انتظامی، صداوسیما، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و دانشگاه‌های علوم پزشکی ابلاغ شد.

وی با تشکر از پزشکان و کادر درمانی و نیروهای همکار در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی  و تلاش شبانه روزی آنها از مردم درخواست کرد تا اطلاع ثانوی برنامه‌ای برای حضور در مراکز تفرجگاهی، گردشگری و اجتماعات نداشته باشند.

تقی‌زاده بر کنترل ورودی‌ها و خروجی‌ها در سطح استان تاکید کرد و از مسافران خواست هرچه سریعتر برنامه بازگشت خود به محل سکونت را اجرا و از تعویق زمان برگشت به شهر و استان محل سکونت در روزهای پایانی اجرایی طرح پرهیز کنند.

انتهای پیام/3388/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمان گردشگری ممنوعیت ورود نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۵۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی جدید به لرستان

بهمن محمدی مقدم گفت:برای مناطق مختلف استان بارش باران گاهی رعد و برق و افزایش سرعت وزش باد تا بازه شدید و شدیدلحظه‌ای و در مناطق مستعد ریزش تگرگ پیش بینی می‌شود.

به گفته کارشناس هواشناسی استان، آبگرفتگی معابر عمومی ،سیلابی شدن مسیل‌ها و اختلال در تردد جاده‌ای از مخاطرات این شرایط جوی در استان خواهد بود.

وی بیان کرد: برای روزهای دوشنبه و سه شنبه در برخی مناطق به ویژه مناطق غربی و مرکزی استان احتمال غبار آلود بودن هوا و کاهش میدان دید افقی دور از انتظار نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وزش باد و گرد و خاک در استان کرمان
  • مخالفت شدید روزنامه سپاه به ممنوعیت ورود زنان به ورزشگاه‌ها
  • استقلال در 10 سال به اندازه 30 سال مدیرعامل عوض کرد
  • مخالفت شدید روزنامه وابسته به سپاه با ممنوعیت جدید ورود زنان به ورزشگاه‌ها: این یعنی اعتراف به شکست فرهنگی/ مراقب پیامدهای بین‌المللی این اقدام باشید
  • ورود سامانه بارشی جدید به لرستان
  • انتقاد عباس عبدی از ممنوعیت دوباره ورود زنان به ورزشگاه ها/اگر جرات دارید مردان را محروم کنید/ آنها فحاشی می‌کنند، زنان‌ محروم می‌شوند؟!
  • کرمان میزبان همایش سرمایه‌گذاری آیدکس ۲۰۲۴
  • مصوبه شورای عالی انرژی درباره ممنوعیت تبلیغ کولرهای پرمصرف
  • ممنوعیت ورود دام به مراتع شمال دامغان
  • کشف ۸۰۰ مگاوات ماینر غیرمجاز/ ممنوعیت تبلیغ کولرهای گازی در کشور