Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@07:04:31 GMT

ایتالیا از لیگ ملت‌های والیبال کنار گذاشته شد

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۵۵۰۵

ایتالیا از لیگ ملت‌های والیبال کنار گذاشته شد

تیم ملی والیبال ایتالیا از شرکت در لیگ ملت‌های ۲۰۲۰ کنار کشید. ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برونو کاتانئو، رئیس فدراسیون والیبال ایتالیا در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که تیم ملی والیبال این کشور به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا لیگ ملت‌های 2020 شرکت نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کاتانئو در این مورد گفت: ما به آینده فکر می‌کنیم، ولی تمرکز ما روی بیشترین کمک در حل حاضر به وضعیت جهان است. مسافرت‌های پیش روی تیم ملی و مشکلات مالی، عمده دلایل ما برای عدم شرکت در لیگ ملت‌هاست. 

در حالی که ایتالیا پس از شیوع ویروس کرونا اصلاً شرایط خوبی ندارد و تلفات جانی شهروندان این کشور بسیار بالاست، لیگ والیبال ایتالیا، تنها تعلیق شد و هنوز خبری از پایان لیگ نیست.  

قرارداد سرمربی تیم ملی والیبال لهستان تمدید شد

فدراسیون والیبال بسیاری از کشورهای جهان در حال فشار آوردن به فدراسیون جهانی برای تعطیلی مسابقات بین‌المللی هستند و شاید کنار رفتن ایتالیا از لیگ ملت‌ها، پاسخی ابتدایی از سوی فدراسیون جهانی به برخی کشورهای معترض بود. در این حال احتمال لغو لیگ ملت‌های 2020 و 2021 هم وجود دارد.  

انتهای پیام/ 

 

 

R1015159/P1015145/S3,31/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا لیگ ملتهای والیبال والیبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا لیگ ملتهای والیبال والیبال ویروس کرونا لیگ ملتهای والیبال والیبال والیبال ایتالیا لیگ ملت تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۵۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد +عکس

مائوریسیو موتا پائز، سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز (چهارشنبه پنجم اردیبهشت) وارد تهران شد.

به گزارش مشرق، مائوریسیو موتا پائز، نهم اسفندماه سال ۱۴۰۲ برای هدایت تیم ملی والیبال مردان ایران در سال ۲۰۲۴ با فدراسیون والیبال به توافق رسید.

این مربی برزیلی – فرانسوی، ساعت چهار بامداد امروز (چهارشنبه پنجم اردیبهشت) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد و صبح امروز با سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال دیدار و درخصوص برنامه‌های تیم ملی والیبال کشورمان گفت‌وگو می‌کند.

پائز از ساعت ۱۱ صبح با حضور در سالن آزادی فدراسیون در تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان شرکت خواهد کرد.

تمرینات تیم ملی والیبال ایران که از شنبه ۱۸ فروردین با حضور ۱۶ بازیکن جوان آغاز شده بود و از روز چهارشنبه ۲۸ فروردین با ورود محمد فلاح، محمد ولی‌زاده، شهروز همایونفرمنش، مهدی مرندی، محمدرضا حضرت‌پور، محمدطاهر وادی و میثم صالحی وارد فاز جدیدی شده بود، از امروز با کادر فنی کامل پیگیری می‌شود تا مردان والیبال ایران خود را برای حضور شایسته در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ آماده کنند.

بازیکنان لژیونر هم پس از بازگشت به ایران با نظر پائز استراحتی کوتاه خواهند داشت و در کمترین زمان ممکن به اردوی تیم ملی اضافه می‌شوند.

پیمان اکبری، علی فتاحی، نوید مشجری، عبدالرضا علیزاده، امیر ملک‌زاده و پویا عزیزی به عنوان مربی، محمدامین شاکری (آنالیزور)، توحید اصغری (بدنساز)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ای به عنوان ماساژور دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال کشورمان در اردو هستند.

همچنین مارسلو، بدنساز تیم ملی والیبال کشورمان روز دوشنبه دهم اردیبهشت به جمع مردان والیبال ایران در تهران خواهد پیوست و لئوناردو دستیار برزیلی پائز نیز روز جمعه ۱۴ اردیبهشت وارد تهران خواهد شد.

لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از اول خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس، حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است.

منبع: فدراسیون والیبال

دیگر خبرها

  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • مرادی: هیچ گله‌ای از موسوی نداریم/ دبیر به زودی معرفی می‌شود
  • لیست رویایی تیم ملی ایتالیا برای لیگ ملت‌ها؛ حضور یک بازیکن آمریکایی!
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد +عکس
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران