Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@18:56:39 GMT

امسال «دروغ آوریل» نداریم

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۵۵۱۱

امسال «دروغ آوریل» نداریم

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، گوگل که بدون شک یکی از بزرگترین غول های تکنولوژی در جهان به شمار می رود، به تازگی اعلام کرده که رسم قدیمی و همیشگی دروغ آوریل موسوم به April Fools’ Day را که همواره روز نخست ماه آوریل انجام و برگزار شده و موجب سرگرمی خیل عظیمی از مردم در کشورهای مختلف جهان می شود، امسال با توجه به بحران های کنونی ناشی از شیوع گسترده ویروس کرونا از تمامی پلتفرم های خود حذف خواهد کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش نیویورک پست، گوگل در این خصوص با انتشار بیانیه ای اعلام کرده است: هم اکنون با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و درگیری بسیاری از کشورهای جهان با بیماری کووید-۱۹ ، امسال لزومی به انجام این کار وجود ندارد و هم اکنون مسئولیت اجتماعی ما نیز به عنوان یکی از بزرگترین غول های تکنولوژی در جهان افزایش پیدا کرده است؛ بنابراین ترجیح می‌دهیم که این رسم همیشگی و قدیمی خود را امسال کنار گذاشته و آن را به آوریل سال آینده موکول کنیم.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: گوگل آوریل دروغ آوریل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۵۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادورو: کشورهای ائتلاف بولیواری خواهان جهان چندقطبی هستند

رئیس‌جمهور ونزوئلا گفت که کشورهای اتحاد بولیواری خواهان دنیای چندقطبی جدیدی که خود بخشی از آن باشند.

به گزارش ایسنا، نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا در افتتاحیه بیست و سومین اجلاس سران آلبا در کاراکاس گفت: «تغییرات بزرگی در ژئوپلیتیک امروز در حال رخ دادن است، نظم بین المللی جدیدی در حال ظهور است و آلبا در حال حاضر با دنیای جدید پیوند خورده است.

وی تاکید کرد: آلبا می تواند یکی از بنیانگذاران دنیای جدید، نظم چند قطبی بین المللی جدید باشد.

وی خاطرنشان کرد که بریکس «قطب بزرگی از جهان چند قطبی در حال ظهور است.»

مادورو گففت: برزیل، روسیه، هند، چین، آفریقای جنوبی و سایر کشورها در حال ادغام بریکس هستند که تقریباً ۴۰ درصد از تولید ناخالص داخلی جهانی را تشکیل می دهد.

آلبا در سال ۲۰۰۴ راه اندازی شد و شامل آنتیگوا و باربودا، بولیوی، کوبا، دومینیکا، گرانادا، نیکاراگوئه، سنت کیتس و نویس، سنت لوسیا، سنت وینسنت و گرنادین ها، و ونزوئلا است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خیزش دانشجویی در کشورهای مختلف جهان برای حمایت از فلسطین
  • خنثی‌سازی دروغ‌های رسانه‌ای صهیونیست‌ها در قاب تلویزیون
  • تصاویری متفاوت و عجیب از کنکور امسال
  • مادورو: کشورهای ائتلاف بولیواری خواهان جهان چندقطبی هستند
  • ۱۵ کشور قدرتمند جهان اسلام بر اساس مولفه های نظامی و اقتصادی
  • تصاویری زیبا و خیره‌کننده از «ماه صورتی» در سراسر جهان + تصاویر
  • تصاویری خیره‌کننده از «ماه صورتی» در سراسر جهان
  • ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟! | اسرائیل تنها در صورتی از سلاح اتمی استفاده می‌کند که ....
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • ایران اسلامی در حال اجرای طرح های بزرگ در 20 کشور جهان است