Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@18:17:04 GMT

خلوت بودن پارک های تهران در روزسیزدهم بهار

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۵۷۴۹

خلوت بودن پارک های تهران در روزسیزدهم بهار

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، سردار کریم بیات (فرمانده یگان حفاظت ویژه شهرداری تهران) درخصوص وضعیت بوستان‌ها و پارک‌های پایتخت در روز طبیعت گفت: از ابتدای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی که از بامداد روز جمعه ابلاغ شد و ممنوعیت ورود به بوستان‌ها، پارک‌ها و تفرجگاه‌ها نیز در نظر گرفته شد، همکاران ما مانع از ورود افراد به این اماکن شدند و پلاکاردهایی نصب و اطلاع‌رسانی در این زمینه اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او با اشاره به تمهیدات ویژه‌ای که برای روز طبیعت در نظر گرفته شده، گفت: بیش از ۶ هزار نیروی یگان حفاظت شهرداری تهران از روز گذشته و به ویژه از ساعت ۵ صبح امروز در تمامی پارک‌ها و مراکز تفریحی به تعداد ۲۲۶۸ بوستان و پارک حضور پیدا کردند و تمام این مراکز را تحت پوشش قرار دادند. 

سردار بیات ادامه داد: پیگیری‌های میدانی که از صبح امروز داشتیم نشان می‌دهد مردم به این مراکز مراجعه نکرده‌اند. برای مثال پارک سرخه حصار در سال‌های گذشته همواره با ترافیک مواجه بود و امکان عبور و مرور  به سختی انجام می‌شد، اما امروز به جز همکاران من هیچیک از مردم در آنجا حضور پیدا نکردند و جا دارد از مردم فهیم که به توصیه‌های بهداشتی عمل کردند، تشکر و قدردانی کنم.

او ادامه داد: موارد خیلی جزئی مراجعه نیز وجود داشت که یا اطلاع نداشتند و یا توجیه نبودند که نباید در فضاهای سبز و پارک‌ها حضور یابند و با راهنمایی همکاران ما مجاب شدند و به خانه‌های خود بازگشتند. 

او از مردم درخواست کرد همچنان تا پایان روز جاری در خانه بمانند و گفت: چراکه بهترین حربه مقابله با ویروس کرونا در خانه ماندن است و پس از رفع این بیماری و این برهه زمانی به عنوان یک خدمتگزار تمامی این مراکز را پوشش خواهیم داد تا مردم با آرامش خاطر در آن حضور یابند. 

بیات تصریح کرد: موارد بسیار انگشت‌شمار و محدودی نسبت به حضور در پارک‌ها و فضای سبز اقدام کردند و پذیرفتند و حتی نیاز به اعمال قانون و جریمه و توقیف خودرو نیز نبود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پایتخت شهرداری تهران طبیعت ویروس کرونا پارک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۵۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم وزش باد شدید تا اواخر وقت امروز در ایلام

کارشناس سازمان هواشناسی استان ایلام از تداوم وزش باد تا اواخر وقت امروز چهارشنبه خبر داد و گفت: شهروندان ایلامی از پارک خودرو در کنار تابلوهای تبلیغاتی و درختان شهر خودداری کنند.

احسان احمدی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرنگار ایمنا در ایلام، اظهار کرد: وزش باد شدید در استان ایلام به سازه‌های سبک و تابلوهای تبلیغاتی، و به درختان فرسوده خساراتی وارد کرده است.

وی افزود: شهروندان ایلامی از پارک خودرو در کنار تابلوهای تبلیغاتی و درختان شهر خودداری کنند.

کارشناس سازمان هواشناسی استان ایلام با اشاره به تداوم بارش پراکنده باران تا اوایل هفته آینده، خاطرنشان کرد: هفته آینده شاهد افزایش دما در بیشتر نقاط استان ایلام خواهیم بود.

کد خبر 747537

دیگر خبرها

  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • اقدام حیرت‌آور زاکانی در مقابل پارک قیطریه با یک بنر! | تصویر
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه واحد در دادسرا‌های سراسر گلستان
  • زیباترین بهار تهران را در این لوکیشن‌ها ببینید
  • ابزار کشنده زورگیران دهه هشتادی پارک چیتگر تهران را ببینید | تصویر
  • حضور پارک فناوری و نوآوری نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • حضور پارک فناوری و نوآوی نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • تداوم وزش باد شدید تا اواخر وقت امروز در ایلام