Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@23:07:56 GMT

تقدیر پلیس کرمان از مردم/اعمال قانون ۲۷۵ خودروی متخلف

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۵۷۷۲

تقدیر پلیس کرمان از مردم/اعمال قانون ۲۷۵ خودروی متخلف

رئیس پلیس راهور استان کرمان گفت: پیرو تشدید اقدامات کنترلی جهت جلوگیری از تردد در محورهای برون شهری به ویژه مبادی منتهی به تفرجگاه‌ها در ۲۴ ساعت گذشته، حدود ۲۷۵ مورد اعمال قانون و ۴ مورد توقیف خودرو در کرمان داشتیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان در حاشیه بازدید از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در رفسنجان اظهار داشت: در ادامه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، به اتفاق همکاران هواناجا و پلیس راه استان از شهرستان‌های شمالی و محورهای مواصلاتی استان بازدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: توصیه هایی که قبلا به مردم شده مخصوصا در ادامه طرح تشدید محدودیت محورهایی که به تفرجگاه‌ها منتهی بود در روز ۱۲ و ۱۳ فروردین، از روز گذشته هفت نقطه به نقاط قبل اضافه شد و ۱۲۳ نقطه در سطح استان توسط همکاران ما و نیروهای سپاه و بسیج و سایر نهادها کنترل می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت: از مردم استان به ویژه شهرستان‌های شمالی به دلیل همکاری خوب و توجه به توصیه‌های پلیس و مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا در روز ۱۲ و ۱۳ فروردین که در خانه ماندند، قدردانی می‌کنم.

وی تصریح کرد: نکته حائز اهمیت ادامه طرح تشدید و محدودیت تردد در تفرجگاه‌ها و پارک‌ها در روز پنج شنبه و جمعه به دلیل مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا است که با همکاری بسیج از حضور مردم در تفرجگاه‌ها ممانعت می‌شود و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا ۲۰ فروردین ادامه دارد.

ناظری خاطرنشان کرد: مردم به توصیه‌های پلیس توجه کنند ممکن است سفرهای درون شهری و برون شهری منجر به آلودگی به ویروس منحوس کرونا شود ضمن اینکه امروز کسانی بودند که به توصیه‌ها توجه نکردند و اعمال قانون برایشان رقم خورد و خودرویشان توسط پلیس راهور و پلیس راه توقیف شدند.

وی تأکید کرد: در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی پلیس با اقتدار کامل انجام وظیفه می‌کند و همکارانم در رفسنجان مبادی ورودی و خروجی را کاملا کنترل می‌کنند قطعا اگر کسی توجه نکرد پلیس مماشات نخواهد کرد و برابر مصوبات ستاد ملی پیشگیری از کرونا برخورد خواهد کرد.

علی‌اکبر نصیری رئیس پلیس راهور استان کرمان نیز اظهار کرد: پیرو تشدید اقدامات کنترلی جهت جلوگیری از تردد در محورهای برون شهری به ویژه مبادی منتهی به تفرجگاه‌ها در ۲۴ ساعت گذشته، حدود ۲۷۵ مورد اعمال قانون و ۴ مورد توقیف خودرو داشتیم.

وی تصریح کرد: از شروع طرح تا کنون ۴۸۰ مورد اعمال قانون داشتیم و توصیه پلیس این است که حتی‌الامکان از تردد در معابر برون شهری پرهیز شود.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمان پلیس خودرو قانون طرح فاصله گذاری اجتماعی اعمال قانون استان کرمان تفرجگاه ها برون شهری توصیه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۵۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ اسماعیل خوشوقت، صبح شنبه در جمع خبرنگاران گفت: سال گذشته ۲۵۲ تصادف فوتی و ۸۵۰۰ فقره تصادف جرحی رخ داد که در این سوانح رانندگی ۲۸۱ نفر جان باخته و بیش از ۱۰ هزار نفر نیز مجروح شدند.

وی افزود: از مجموع این جان باختگان، ۱۹۵ نفر مرد و مابقی زن بودند که افراد ۳۱ تا ۵۰ سال بیشترین سهم را در بین رده‌های سنی جان باختگان داشتند.

رئیس پلیس راهور استان کرمان گفت: نکته مهم و قابل تأمل در آمار جان باختگان این است که ۴۷ درصد آنها عابر پیاده، ۳۰ درصد موتورسوار و تنها ۲۳ درصد از مجموع جان باختگان راننده وسایل نقلیه بودند که میزان آسیب پذیری عابران در تصادفات شهری کاملاً مشخص است.

سرهنگ خوشوقت، افزود: بر اساس داده‌ها و تحلیل سوانح رانندگی، لزوم برنامه ریزی دستگاه‌های متولی امر ترافیک برای بهبود زیرساخت‌های مخصوص عابران پیاده در شهر کرمان یک ضرورت است.

کد خبر 6097047

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • جریمه ۵۴۰۰۰۰ خودرویی که بر روی خط عابر پیاده توقف داشتند
  • ماموریت ویژه دادگستری البرز برای شناسایی مدیران شهری متخلف
  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز
  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • کشف خودروی سرقتی پراید در بروجن
  • صحن شورای شهر اصفهان به صحنه‌ تقدیر و تجلیل از معلمان و قهرمان ورزشی تبدیل شد
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری