Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان در بازدید سرزده از مبادی ورودی و خروجی شهرستان زرند، از تلاش نیرو‌های انتظامی و سپاه، هلال احمر، و دانشگاه علوم پزشکی، فرمانداری در اجرای طرح صیانت از سلامت مردم قدردانی کرد و گفت: همه ما باید با جدیت بیشتری برای کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا تلاش مضاعف داشته باشیم

سردار ناظری با تأکید بر لزوم رعایت بیش از پیش دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی گفت: تمامی دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا لازم الاجرا است و ضرورت دارد مردم به منظور قطع زنجیره انسانی انتقال ویروس کرونا، با مسئولان همکاری موثری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تمامی مبادی ورودی استان کرمان با استقرار نیرو‌های انتظامی و پلیس راهور کنترل می شود و از ورود خودرو‌های غیر بومی ممانعت به عمل می‌آید.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به مسدود بودن کلیه راه‌های ارتباطی به تفرجگاه ها، پارک‌ها و مراکز تفریحی استان گفت:نظر به اینکه اقدامات موثری برای کنترل تمامی راه‌های ارتباطی به تفرجگاه‌ها و مسدود شدن آن‌ها در روز ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه شده است و با استقرار تیم‌هایی از ورود مردم و خودرو به تفرجگاه‌ها جلوگیری به شده است از ادامه این طرح تا ۱۵ فروردین خبر داد.

او با تاکید بر اینکه وظیفه اصلی پلیس، حفظ امنیت و آرامش شهروندان است، گفت: در راستای برقراری نظم و امنیت که خط قرمز پلیس است از هیج کوششی دریغ نخواهند کرد و به عنوان خادم مردم، تا رفع کامل بحران‌ها به شهروندان خدمت رسانی را انجام می‌دهیم.

علی صادق زاده فرماندار زرند هم ضمن قدردانی از تلاش تمامی اعضا ستاد مبارزه با ویروس کرونا گفت: امروز سلامت اجتماعی و سلامت مردم از ضروری‌ترین مسائل جامعه است که توجه به آن نیازمند همراهی و مشارکت بیش از پیش همگان است.

فرماندار زرند گفت :در حال حاضر کلیه ورودی‌های شهرستان زرند از جمله مسیر زرند- سیریز- بافق ،زرند -راور- مشهد ،زرند -رفسنجان و زرند به کرمان تحت کنترل نیرو‌های بازرسی قرار دارد و کلیه تفرجگاه‌ها و پارک‌ها و روستا‌های شهرستان مسدود است.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی کرونا ویروس تفرجگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۵۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزاداری مردم زرند درسالروز شهادت امام جعفرصادق(ع)

دریافت 166 MB کد خبر 6096234

دیگر خبرها

  • آغاز واگذاری زمین در شهرک صنعتی زرند
  • ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم
  • صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار
  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • شهید گمنام عملیات خیبر در پارک فناوری نفت باقرشهر آرام گرفت
  • عزاداری مردم زرند درسالروز شهادت امام جعفرصادق(ع)