Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@20:51:53 GMT

در انتظار برآورده شدن اولین وعده سعادتمند

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۵۹۴۱

در انتظار برآورده شدن اولین وعده سعادتمند

بازیکنان استقلال همچنان منتظر هستند تا اولین وعده مدیرعامل این باشگاه عملی شود.

به گزارش "ورزش سه"، احمد سعادتمند چند روزی است که مدیرعامل استقلال شده و در اولین وعده خود اعلام کرد که ناراحتی بازیکنان استقلال به حق است و به زودی بخشی از مبلغ قرارداد آنها را به حساب شان واریز خواهد کرد.

 

البته سعادتمند در شرایطی سکان مدیریت استقلال را برعهده گرفته است که کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت نیمه تعطیل در آمده است و طبیعی است با بازگشت به روال عادی او هم تلاش می کند وعده خود را عملی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این بازیکنان استقلال منتظر هستند تا بخشی از مطالبات خود را دریافت کنند تا با روحیه خوب تمرینات خود را آغاز کنند.

 

بازیکنان استقلال با گذشت دو سوم فصل تنها ۴٠ درصد از مطالبات خود را دریافت کرده اند و این موضوعی است که آنها را ناراحت کرده است.

استقلال تهران احمد سعادتمند تمرینات استقلال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران احمد سعادتمند تمرینات استقلال بازیکنان استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۵۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست گلر جوان استقلال برای اولین تجربه بازی

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا خالدآبادی فصل گذشته در هوادار به عنوان یک بازیکن جوان چهره شد و در تابستان ۱۴۰۲ درحالیکه مورد توجه استقلال و پرسپولیس بود، رضایت نامه‌اش برای آبی‌ها صادر شد.

این دروازه‌بان جوان هفته‌ها منتظر ماند تا بازی در پیراهن استقلال را تجربه کند و سرانجام با محرومیت حسینی، در هفته بیست و پنجم مقابل تراکتور این فرصت را به دست آورد و در اولین بازی فصل خود کلین‌شیت کرد.

خالدآبادی در اینستاگرامش راجع به این تجربه نوشت:"بسیار خوشحالم که در اولین روز از فصل جدید زندگیم در سن 23 سالگی توانستم با پیراهنی به میدان بروم که بزرگانی همچون ناصرخان حجازی سال ها از اصالت و قداست آن دفاع کردند.

تشکر و قدردانی از تمام آبی دلان را دارم که با پیام های پر مهر و محبت خود قبل از دیدار با تراکتور به سرباز استقلال انگیزه مضاعفی دادند."

دیگر خبرها

  • پائز: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم؛ نیاز به پویایی و انرژی جوان‌ها داشتیم
  • نکونانم تمرین استقلال را تعطیل کرد
  • هدیه نکونام به بازیکنان استقلال بعد از برد شیرین
  • امیدوارم با صعود به المپیک خواسته‌ فدراسیون را برآورده کنیم
  • (ویدئو) آرزوی مارادونا که توسط پله برآورده شد
  • پست گلر جوان استقلال برای اولین تجربه بازی
  • آبی های چشم انتظار و خبر تلخ از صندلی های ورزشگاه آزادی !
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن
  • روزهای سختی در انتظار استقلال است