Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ حسن رستم زاد فرماندار آستارا گفت: با جدی شدن شیوع ویروس کرونا و احساس نیازی که به مواد ضدعفونی و گندزدا احساس گردید، پیش بینی های لازم در شورای پدافند غیرعامل شهرستان بعمل آمد و در حوزه مدیریت بحران و خودکفایی شهرستان از حیث تامین این نوع از مواد ضدعفونی کننده، دستورات لازم به دستگاه مجری و مرتبط - اداره آب و فاضلاب شهری آستارا - صادر شد و با تلاشهای آن عزیزان از هفتم اسفند ماه تا کنون مقدار 360 هزار لیتر آب ژاول دراین شهرستان تولید گردید که دراین شرایط خود بهترین مصداق جهش تولید در شهرستان بشمار میرود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار تصریح کرد از این مقدار مواد ضدعفونی تولیدشده 35 هزار لیترآن جهت مصرف در شبکه بهداشت و بیمارستان شهر، همچنین شهرداری ها و دهیاریها توزیع گردید تا بر اساس درخواستشان جهت ضدعفونی اماکن و سطوح هدف در شهرآستارا، بخش های تابعه و روستاها مورد مصرف قرار گیرد و علاوه برآن مقدار 92هزار لیتر نیز جهت مصارف مشابه به مرکز استان ارسال گردید تا کمکی باشد به سایر شهرستانها و مابقی نیز جهت مصرف روزانه  شبکه آب و فاضلاب شهرستان استفاده شده است. 

فرماندار با تبریک مجدد آئین 13 به در به مردم فهیم شهرستان آستارا، بار دیگر از مشارکت مسئولانه مردم جهت خانه گزینی در این ایام خصوصا روز جاری و پرهیز از عزیمت به دامن طبیعت که از سنت های کهن ما ایرانیان است تشکر نمود و عنوان داشت مردم فهیم آستارا برای کنترل شیوع این ویروس باز هم در خانه ماندند و این رفتار اجتماعی آنان نشانه اوج فرهنگ همشهریان ماست و مراتب تقدیر و قدردانی خود را در این خصوص از آنان بعمل آورد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آستارا مواد ضدعفونی کننده بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مواد ضدعفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۷۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا

دریافت 24 MB

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با آخرین روز از گرامیداشت هفته زمین پاک و با هدف ترویج فرهنگ محافظت از محیط زیست و منابع طبیعی، جشنواره زمین پاک در شهرستان آستارا با حضور مسؤولان ارشد استانی و شهرستانی، دانش آموزان، دبیران و جوامع محلی در محل خانه محیط زیست پناهگاه حیاط وحش این شهرستان برگزار شد.

کد خبر 6090076

دیگر خبرها

  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا
  • این سبزی رژیمی سرشار از ویتامین C است
  • ۱۸۵ میلیون متر مکعب آب شرب در لرستان تولید شد
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • چرخه اقتصادی کشور وابسته به قشر کارگر است
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد