Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@08:38:03 GMT

تهدید ۳ هواپیمای مسافربری روسیه به بمب گذاری

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۷۱۰۷

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا؛ مقام هواپیمایی روسیه که نامش اعلام نشده است به خبرگزاری دولتی تاس گفت: افراد ناشناس، سه هواپیمای مسافربری را تهدید به بمب‌گذاری کردند.

وی افزود: افراد ناشناس پیام‌هایی را به ایمیل فرودگاه بین‌المللی شرمتووای مسکو ارسال کرده و در آن از جاسازی بمب در سه هواپیما در مسیر‌های کراسنویارسک -مسکو، پرم-مسکو و مسکو-سن پترزبورگ خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مقام هواپیمایی روسیه خاطرنشان کرد که نخست در مورد بمب گذاری هواپیمایی که از پرم به مسکو پرواز می‌کرد خبر داده شد، اما بدون حادثه فرود آمد و هواپیمایی هم که از مسکو به سن پترزبورگ پرواز می‌کرد سالم به زمین نشست و همینک هواپیمایی از کراسنویارسک به مسکو پرواز می‌کند در هواست.

در ماه مارس گذشته بار‌ها هواپیما‌های مسافربری روسی تهدید به بمب گذاری شدند، اما تاکنون هیچ حادثه‌ای در این مورد رخ نداده است.

تهدید‌های بمب‌گذاری به مساله‌ای امنیتی برای روسیه تبدیل شده است و هر سال هزاران تهدید به شکل ایمیل یا تهدید‌های تلفنی صورت می‌گیرد و مشکلات فراوانی را برای صنعت هوایی این کشور بوجود آورده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس جهش تولید مناجات شعبانیه روز طبیعت روسیه بمب گذاری تهدید تروریستی کروناویروس جهش تولید مناجات شعبانیه روز طبیعت بمب گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۷۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری

به گزارش قدس آنلاین، این منبع پلیس اظهار داشت: یک طبقه از ساختمان اداری تخلیه شده و بازرسی در محل در حال انجام است.

بر اساس این گزارش، تخلیه از طبقه هفتم ساختمان اداری این فرودگاه آغاز شده و به دنبال تهدید بمب گذاری، بازرسی در حال انجام است و اماکن و اتاق ها برای [احتمال] وجود مواد منفجره بررسی می شوند.

پلیس گفت که زنگ خطر در عملکرد فرودگاه تداخلی نداشته است.

گفتنی است؛ چندی پیش تیراندازی در سالن کنسرت شهر «کروکوس» روسیه به کشته شدن ده‌ها نفر منجر شد.

یک شاهد عینی این حادثه تروریستی اعلام کردند که که پس از شلیک گلوله‌ها از سوی افرادی با لباس شبه نظامی و پرتاب نارنجک از سوی آنها، آتش سوزی در سالن کنسرت این مرکز آغاز شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • فرودگاه کرمانشاه تعطیل نیست
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • طرح ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس‌جمهور در قالب کنسرسیومی بین‌المللی در حال پیگیری است
  • (ویدئو) اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان (فیلم)
  • بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو تخلیه شد
  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان را ببینید
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران