Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@08:48:37 GMT

خاطره مهاجم معروف ایتالیا از رونالدو دروغ درآمد!

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۷۱۳۵

خاطره مهاجم معروف ایتالیا از رونالدو دروغ درآمد!

آنتونیو کاسانو بین سالهای 2006 تا 2007 یک فصل و نیم را در ترکیب رئال مادرید و در کنار رونالدو نازاریو بازی کرده و همیشه این ستاره برزیلی را مورد تحسین قرار داد. با این وجود داستانی که اخیرا کاسانو در مورد این بازیکن روایت کرده از واقعیت به دور است.

 

 

کاسانو گفت: "ما در مقابل لاکرونیا با یک گل عقب بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حریف تیم آماده ای بود و هواداران نیز به نشانه اعتراض برای بازیکنان رئال مادرید و خصوصا رونالدو سوت می زدند. سرمربی قصد داشت رونالدو را تعویض کرده و رودفان نیستلروی را وارد میدان کند. رونالدو از سرمربی خواست 15 دقیقه دیگر اجازه حضور او در میدان را داده و اگر او موفق به زدن دو گل نشد، دستور تعویض را صادر کند. بعد از گذشت 15 دقیقه، رونالدو دو گل به ثمر رساند."

اما مارکا مدعی شد در دوران حضور کاسانو در رئال مادرید این تیم سه بار مقابل لاکرونیا به میدان رفته که هرگز چنین شرایطی رخ نداده است. اما حتی اگر کاسانو نام حریف را نیز اشتباه گفته باشد، رونالدو در دوران حضور او در رئال مادرید فقط یک بار در نیمه دوم موفق به زدن دو گل شد که به دیدار مقابل دینامو کیف در لیگ قهرمانان و دقایق 86 و 88 بازمی گردد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس جهش تولید مناجات شعبانیه روز طبیعت رئال مادرید کاسانو رونالدو تابناک ورزشی کروناویروس جهش تولید مناجات شعبانیه روز طبیعت رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۷۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم

6 سال پیش در چنین روزی و در چارچوب دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2017/18،‌ بایرن مونیخ و رئال مادرید در ورزشگاه آلیانز آرنا به مصاف هم رفتند. ابتدا بایرن مونیخ با گل یوسوا کیمیش از حریف پیش افتاد اما رئال مادرید با گل های مارسلو و مارکو آسنسیو موفق شد 2-1 در آلمان پیروز شود.

دانلود (26.7MB)

دیگر خبرها

  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • الساندرو دل ‌پیرو: تشویق در برنابئو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است
  • تصویب قانون امباپه در شورای شهر مادرید!
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا