Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد شریف دبیرکل حزب همبستگی دانش آموختگان ایران و عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نامگذاری امسال به نام «جهش تولید» گفت: چندین سال است که اسامی سال‌ها از طرف مقام معظم رهبری عناوین اقتصادی به خود می‌گیرد، چراک ه کشور ما  از نظر اقتصادی در یک رویارویی تمام عیار با ایالات متحده آمریکا قرار دارد، بنابراین وقتی کشور در یک جنگ اقتصادی قرار می گیرد، قطعا آرایش دفاعی متناسب خود را اتخاذ می کند و اکنون راه حل ما اقتصادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل حزب همبستگی دانش آموختگان ایران  تاکید کرد: تحریم‌های همه جانبه علیه کشور ما و برخی از مسائل برنامه صلح آمیز هسته‌ای ایران نشانگر این است که دشمنان از این طریق می‌خواهند به کشورمان  آسیب وارد کنند، طبعا اولویت ما باید مقابله در عرصه اقتصادی باشد. به همین خاطر بود که در سال‌های مختلف تلاش کردیم از منظر اقتصادی توانمند شویم.

شریف با تاکید بر اینکه تحریم‌ها در بسیاری از مواقع باعث شده که ایران به برنامه‌ و طرح های مدنظر خود دست پیدا نکند، گفت: هر کشور دیگری هم جای ما بود شرایط خیلی بدتری داشت، ولی با این حال بسیاری از مسائل از دست دولت ما خارج بود، یعنی طرف‌های خارجی با برهم زدن توافق‌هایی که سالیان زیادی برای آن زحمت کشیده شد مانع از دستیابی ما به اهداف شدند.

بیشتر بخوانید:جهش تولید؛ راهکار نجات اقتصاد کشور است/ مقررات دست و پا گیر در بخش تولید حذف شود 

او افزود: فلسفه نامگذاری امسال به عنوان سال «جهش تولید» این است که  اگر بخواهیم با سرعت قبلی در عرصه اقتصادی حرکت کنیم قطعا مشکلات ما لا ینحل باقی خواهد ماند و به اهداف از پیش تعیین شده نخواهیم رسید؛ اهدافی مانند برنامه‌ای که در چشم انداز منتهی به سال ۱۴۰۴ داریم، به همین دلیل باید سرعت حرکت خود را بالا ببریم البته بسیار کار سخت، دشوار و طاقت فرسایی است.

عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان ادامه داد: «جهش تولید» مستلزم این است که تمامی ارکان حاکمیت در یک هم افزایی با هم قرار بگیرند، قوانین به روز در مجلس تصویب شود، بحث مبارزه به فساد با جدیت از طرف قوه قضائیه دنبال شود و دولت هم همه توان کارشناسی خود را به کار گیرد که زمینه فعالیت‌های اقتصادی را تسهیل کند.

دبیرکل حزب همبستگی دانش آموختگان ایران تصریح کرد: ایران امسال مانند سایر کشور‌های جهان درگیر یک معضل در خصوص سلامتی شهروندان است؛ کرونا همه کشور‌ها را تا حدودی درگیر کرده، بنابراین اکثر برنامه‌ها باید پس از اتمام مشکل ویروس کرونا انجام شود. این ویروس کل اقتصاد جهانی را دچار آسیب و رکود کرده است و ما هم متاثر از این رکود خواهیم بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهش تولید شورای عالی اصلاح طلبان سال 99 ویروس کرونا جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۷۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاجعه سیل بلوچستان/ وضع از سیل قبلی بدتر است/ ببینید چطور مردم خودشان به داد همدیگر رسیدند (فیلم)

عصر ایران _ دو سیل ویرانگر در حدود دو ماه بلوچستان را به زیر آب برد. حالا در بعضی مناطق آب یا قطع است یا بو می‌دهد. بعضی روستاها کاملا در زیر گل دفن شده‌اند. آسمان ایرانشهر، سراوان، دلگان، بمپور، قصرقند و نیکشهر در 50 سال گذشته تا این حد نباریده بود.

گزارش را اینجا ببینید

 

مردم در سیل گرفتار شدند و امداد وجود نداشت پس خودشان دست به کار شدند و به داد هم رسیدند. جاده‌ها بیشترین آسیب را دیده‌اند. گفته شده راه‌ها تا 70 درصد تخریب شده‌اند. به همین دلیل ممکن است هنوز خبری از وضعیت مردم بسیاری روستاها منتشر نشده باشد.

گفته شده بیش از 10 نفر کشته شده‌اند اما احتمالا این آمار دقیق نیست. بسیاری از مردم جنوب بلوچستان فقیرند و حالا خانه و لوازم زندگی و محصولات کشاورزی خود را هم از دست دادند. با توجه به محرومیت منطقه معلوم نیست این خسارات کی جبران شود. این گزارش را در این باره ببینید. 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تصاویری از وقوع سیل و بارندگی شدید در کرمان (فیلم) نجات ۱۸ نفر گرفتار در سیل روستای شادکام بافق (فیلم) درخواست تلخ کودکان سیل زده برای داشتن دمپایی (فیلم)

دیگر خبرها

  • حضور ۲۵ هیات تجاری در اکسپو با وجود تحریم نشان از رشد ایران دارد
  • تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • راهکار توسعه اقتصادی و تقویت منابع ارزی؛ تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نرسیده
  • بسته تأمین مالی غیر نقدی زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • بسته زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • رئیسی: ایران تحریم ناپذیر است / با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • فاجعه سیل بلوچستان/ وضع از سیل قبلی بدتر است/ ببینید چطور مردم خودشان به داد همدیگر رسیدند (فیلم)