Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@05:47:50 GMT

تمدید وضعیت فوق العاده در بلغارستان

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۷۵۸۶

تمدید وضعیت فوق العاده در بلغارستان

دولت بلغارستان قصد دارد وضعیت فوق العاده ملی را با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا به مدت یک ماه دیگر تمدید کند.

به گزارش تسنیم به نقل از رویترز، دولت بلغارستان در حالی در نظر دارد وضعیت فوق العاده ملی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا را تا 13 ماه می تمدید کند که تعداد موارد ابتلا به این ویروس به بیش از 412 نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، پارلمان بلغارستان 13 مارس به اتفاق آرا با اعلام وضعیت فوق العاده ملی تا 13 آوریل موافقت کرده بود تا ویروس کرونا مهار شود.

دولت بلغارستان روز چهارشنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است که از پارلمان خواسته است تا وضعیت فوق العاده تا 13 ماه می تمدید شود.

بلغارستان نیز مانند سایر کشورهای اروپایی تدابیر خاصی را برای محدودکردن سفرهای داخلی و خارجی اعمال کرده و مدارس رستوران ها و کافه ها و سالن های ورزشی را تعطیل نموده است.

شهر کوزلودی که تنها نیروگاه هسته‌ای بلغارستان در آن واقع شده و استان استارا زاگورا در جنوب بلغارستان مقررات منع آمد و رفت شبانه وضع کرده‌اند.

تا روز چهارشنبه مرگ حداقل 9 نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در بلغارستان تایید شده است.

رئیس پارلمان بلغارستان نیز در اظهاراتی گفته است که پس از ابتلای یک نماینده پارلمان به ویروس کرونا، همه نمایندگان در حال دادن آزمایش این ویروس هستند.

لینک کوتاه: asriran.com/0031ha

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بلغارستان کرونا وضعیت فوق العاده ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۷۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار دانشمندان؛ همه‌گیری آنفلوانزا در جهان (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: معجونی برای کنترل ویروس در بدن (فیلم) راهکار‌هایی برای تقویت سیستم ایمنی بدن (موشن‌گرافی) آیا واکسن برای کرونا و ویروس های تنفسی کافی است؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • هشدار دانشمندان؛ همه‌گیری آنفلوانزا در جهان (فیلم)
  • حمل ریلی شمش از فولاد پاسارگاد به بلغارستان برای نخستین بار در راه آهن فارس
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان