Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@21:43:18 GMT

شهروندان قزوینی ۱۳ بدر امسال را به روز سلامت تبدیل کردند

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۷۶۰۴

شهروندان قزوینی ۱۳ بدر امسال را به روز سلامت تبدیل کردند

منوچهر حبیبی شامگاه چهارشنبه با اعلام این خبر، افزود: با توجه به توصیه‌ها و درخواست مسئولان از مردم برای ماندن در خانه در روز ۱۳ بدر، همه مردم مثل همیشه همراهی کردند و در خانه ماندند.
حبیبی بیان داشت: روز طبیعت و ۱۳ بدر امسال استثنایی بود و کمتر کسی چنین رخدادی را به یاد دارد که از مردم درخواست شود که در خانه بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون سیاسی استاندار قزوین افزود: سلامت همشهری‌ها ایجاب و اقتضا می‌کرد که این تصمیم سخت اتخاذ شود چون تجمع و ازدحام در پارک‌ها و بوستان‌ها در روز جاری احتمال شیوع بیشتری این ویروس را افزایش می‌داد.
وی افزود:در روز جاری مردم همت کرده و با ماندن در خانه پارک‌ها، بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها را خالی از جمعیت نمودند که باید از همکاری آنها در این زمینه قدردانی کرد.
حبیبی همچنین از زحمات فرمانداران، بخشداران، نیروهای انتظامی، سپاه، بسیج و ارتش، هلال احمر و تمامی دستگاه‌های عضو ستاد به جهت تمهیدات و اقدامات انجام شده به ویژه در روز ۱۳ بدر سپاسگزاری نمود.

برچسب‌ها ویروس کرونا استان قزوین استانداری قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استان قزوین استانداری قزوین ویروس کرونا استان قزوین استانداری قزوین ۱۳ بدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۷۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا فوتبال هم برای سلامتی شما خوب است و هم بد؟ (زیرنویس فارسی)

ورزش همیشه ضامن سلامتی نیست و گاهی خود به یک معضل و عاملی تهدید کننده برای بازیکنان و سلامت جسم و روان آن ها تبدیل می گردد!



یکی از فلسفه های اصلی ورزش، کسب سلامتی است. امروزه ورزش دنیا و مخصوصا رشته فوتبال از حالت سنتی خود خارج شده و به یک صنعت پر زرق و برق تبدیل گشته است. این فعل و انفعالات باعث شده تغییراتی در اهداف اولیه ابداع این ورزش نیز ایجاد شود؛ فوتبالی که زمانی به عنوان یکی از راه های تثبیت و حفظ سلامتی در نظر گرفته می شد اکنون خود به عنوان تهدیدی برای سلامت تلقی می شود! در این ویدیو به جنبه های منفی فوتبال بر روی سلامت بازیکنان پرداخته شده است.
ویدیوی پیش رو، کاری از Tifo Football است که با زیرنویس فارسی برای شما آماده شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • هیچکس قدر پاس‌های رزاق‌پور را ندانست!(عکس)
  • حضور مداحان قزوینی در همایش ملی «الی الحبیب»
  • تولید ۸۷۰۰ تن تخم مرغ در واحدهای مرغ تخمگذار استان قزوین
  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • ارزیابی آمادگی ۴۰۰۰ خانوار قزوینی برای مواجهه با مخاطرات
  • همراه با خبر‌های ورزشی هفدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام
  • چرا فوتبال هم برای سلامتی شما خوب است و هم بد؟ (زیرنویس فارسی)
  • ویسی قصد توهین نداشت/ دنبال ماندن در لیگ برتر هستیم
  • معلق ماندن مردم در تاب پارک سیرجان در پی قطع برق