Web Analytics Made Easy - Statcounter

رستم زاد گفت: تولید ۳۶۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در شهرستان آستارا مصداق بارز جهش تولید است.

«حسن رستم زاد» با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: ظرف یک ماه گذشته و در راستای مدیریت بحران کرونا ۳۶۰ هزارلیتر مایع ضد عفونی کننده«آب ژاول» در بندر آستارا تولید شده است.

 

فرماندار بندر آستارا تصریح کرد: با جدی شدن شیوع ویروس کرونا و احساس نیازی که به مواد ضدعفونی و گندزدا احساس شد، پیش بینی های لازم در شورای پدافند غیرعامل شهرستان به‌عمل آمد و در حوزه مدیریت بحران و خودکفایی از حیث تامین این نوع از مواد ضدعفونی کننده، دستورات لازم به دستگاه مجری و مرتبط، اداره آب و فاضلاب شهری صادر شد و با تلاش های کارکنان آن مجموعه از هفتم اسفند ماه تاکنون مقدار ۳۶۰ هزار لیتر آب ژاول در آستارا تولید شد که در این شرایط خود بهترین مصداق جهش تولید در شهرستان به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: از این مقدار مواد ضدعفونی تولید شده ۳۵ هزار لیتر آن جهت مصرف در شبکه بهداشت و بیمارستان شهرستان و همچنین شهرداری ها و دهیاری ها توزیع شد تا بر اساس درخواست شان جهت ضدعفونی اماکن و سطوح هدف در شهرآستارا، بخش های تابعه و روستاها مورد مصرف قرار گیرد.

 

رستم زاد ادامه داد: علاوه بر آن مقدار ۹۲ هزار لیتر نیز جهت مصارف مشابه به مرکز استان ارسال شد تا کمکی باشد به سایر شهرستان ها و مابقی نیز جهت مصرف روزانه شبکه آب و فاضلاب شهرستان استفاده شده است.

 

فرماندار بندر آستارا با تبریک مجدد آیین سیزده بدر به مردم فهیم شهرستان آستارا، بار دیگر از مشارکت مسئولانه مردم جهت خانه گزینی در این ایام خصوصا روز جاری و پرهیز از عزیمت به دامن طبیعت که از سنت های کهن ما ایرانیان است تشکر کرد و گفت: مردم فهیم آستارا برای کنترل شیوع این ویروس باز هم در خانه ماندند و این رفتار اجتماعی آنان نشانه اوج فرهنگ همشهریان ماست.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: تولید مواد ضدعفونی جهش تولید کرونا ویروس ۱۳ بدر بندر آستارا مواد ضدعفونی هزار لیتر ۳۶۰ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۸۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش همزمان تولید و فروش شرکت نفت ایرانول در سال جدید

شرکت نفت ایرانول سال جدید را با جهش تولید و فروش آغاز کرد - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شرکت نفت ایرانول نخستین ماه سال 1403 (سال جهش تولید با مشارکت مردم) را با جهش تولید و فروش آغاز کرد.

شرکت نفت ایرانول در فروردین ماه سال جاری میزان تولید از 29 میلیون لیتر سال گذشته به 49 میلیون در فروردین ماه سال جاری با 69 درصد افزایش میزان فروش مقداری از 29 میلیون لیتر به 51 میلیون لیتر با 76 درصد افزایش و مبلغ فروش از 6720 میلیارد ریال به 13500میلیارد ریال با 100 درصد افزایش و فروش انواع روغن موتور (دیزلی و بنزینی) از 4/4 میلیون لیتر به 6/6 میلیون لیتر با 50 درصد افزایش رسیده است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات می‌شود؟
  • برگ درخت انگور سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی
  • این حساب‌های بانکی مشمول مالیات می‌شوند/ اعلام جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • «خضری» در یک قدمی فرآوری ۵ ماده معدنی/جهش اقتصادی در حوزه معدن
  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • جهش همزمان تولید و فروش شرکت نفت ایرانول در سال جدید