Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@21:52:12 GMT

بیش از ۵۶ هزار مورد تب سنجی در فارس

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۸۳۲۱

بیش از ۵۶ هزار مورد تب سنجی در فارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدرضا حیدری در نشست ستاد نوروزی دانشگاه که امروز برگزار شد، با معرفی اقدامات ۲۴ ساعت گذشته در حوزه سلامت فارس، خدمات رسانی به دو هزار و ۷۷۰ بیمار مراجعه کننده به بخش اورژانس بیمارستان‌ها و مراکز آموزشی درمانی را از جمله این خدمات برشمرد.

او ادامه داد: ضمن انجام ۱۳۵ عمل جراحی در دوازدهمین روز از فروردین و ارائه خدمت به ۸۶ بیمار دارای علایم تنفسی و ۶۴ بیمار دارای علایم گوارشی، ۴۰ مصدوم سوانح ترافیکی که به بخش اورژانس بیمارستان‌ها و مراکز آموزشی درمانی مراجعه کرده بودند، از خدمات درمانی بهره‌مند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده هیات رئیسه دانشگاه ارائه ۵۶۶ مورد مشاوره روانشناختی و آموزش اصول بهداشتی به هزار و ۲۴۲ نفر در استان را از خدمات حوزه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز طی ۲۴ ساعت گذشته عنوان کرد و ادامه داد: ۱۵ مورد بازدید از پایانه‌های مسافربری و هزار و ۹۸۳ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی، از دیگر خدمات تیم‌های بهداشتی دانشگاه در این روز بوده است.

حیدری در ادامه از ۴۳ مورد ماموریت تیم‌های واکنش سریع استان در این روز خبر داد.

به گفته این مقام مسوول، نیرو‌های اورژانس استان نیز در این روز علاوه بر انجام دو پرواز بالگرد برای انتقال مصدومان سوانح غیرترافیکی، در ۲۵۶ ماموریت غیرترافیکی. ۳۴ ماموریت ترافیکی در جاده‌های استان ارائه خدمت کرده اند.

او تعداد مصدومان بستری سوانح ترافیکی در دوازدهمین روز از فرودین را ۵۶ نفر اعلام کرد و افزود: ۲۰ نفر نیز با کمک نیرو‌های اورژانس، به صورت سرپایی مداوا شدند.

نماینده هیات رئیسه دانشگاه همچنین از انجام ۳۷۷ ماموریت غیرترافیکی و ۳۵ ماموریت مربوط به سوانح ترافیکی در شهر‌های استان، به عنوان دیگر زنجیره خدمات نیرو‌های اورژانس فارس در دوازدهمین روز از فروردین امسال یاد کرد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس تب سنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۸۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه

به گزارش «تابناک» به نقل از  خبر نامه امیر کبیر، سعید موسی‌نژاد، دانشجوی کارشناسی ارشد ورودی ۱۴۰۲ دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران خودکشی کرد و به زندگی خود پایان داد.

پیکر این دانشجو شامگاه ۱۳ اردیبهشت در اتاقش در کوی دانشگاه تهران پیدا شده است.
 
روابط عمومی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، در پیامی با تایید مرگ سعید موسی‌نژاد، درگذشت او را به خانواده و هم‌کلاسی‌هایش تسلیت گفته است.


سعید موسی‌نژاد دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه تهران

سعید موسی‌نژاد، اهل اردبیل بود و ساعاتی پیش از اقدام به خودکشی در پستی در اینستاگرامش سخنان آخر خود را منتشر کرده بود.

در هفته‌های گذشته خبر خودکشی و مرگ دست‌کم دو پزشک در شهرهای تهران و جاسک نیز منتشر شد
 
رئیس انجمن علمی روانپزشکان ایران در آبان ماه سال گذشته از خودکشی منجر به مرگ ۱۶ دستیار پزشکی (رزیدنت) طی یک سال خبر داده بود.
 
اگر شما یا نزدیکا‌نتان به خودکشی فکر می‌کنید، در ایران با «اورژانس اجتماعی» به شماره تلفن ۱۲۳ یا «اورژانس شهری» به شماره ۱۱۵ یا «صدای مشاور» با شماره ۱۴۸۰و  یا «اورژانس روانپزشکی تهران» با تلفن ۴۴۵۰۸۲۰۰ تماس بگیرید.
 

دیگر خبرها

  • ثبت ۱۵ هزار و ۹۴۹ ماموریت اورژانسی در هفته گذشته
  • استفاده از آمبولانس برای کلیپ اینستاگرامی
  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • حوادث هفته گذشته کشور ۱۶۹ کشته و ۳۰۰۰ مصدوم داشت
  • سیستان‌وبلوچستان، فارس و تهران رکوددار بیشترین تعداد حوادث ترافیکی در کشور
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان
  • ۲ کشته در تصادف زنجیره‌ای در آزادراه خلیج فارس
  • اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز
  • پست فارس ظرفیت مناسبی برای توسعه تجارت الکترونیک دارد