Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحادیه فوتبال اروپا بر از سرگیری فصل جاری لیگ‌های این قاره تاکید دارد. ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از تصمیم اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) مبنی بر تعویق کلیه بازی‌های ملی در ماه ژوئن، رئیس این نهاد بر از سرگیری لیگ‌های معتبر اروپایی در فصل جاری تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف یوفا از تعویق بازی‌های ملی در ماه ژوئن، ایجاد فرصتی برای به پایان رساندن لیگ‌های اروپایی پس از پایان شیوع گسترده ویروس کروناست.

الکساندر چفرین، رئیس یوفا در جلسه مجازی با روسای فدراسیون‌های عضو با  تاکید بر تلاش برای به پایان رساندن لیگ‌های اروپایی، تمام تصمیمات یوفا را تلاشی برای ادامه لیگ‌های اروپایی دانست.

یوفا اعلام کرد ممکن است همه بازی‌ها پشت درهای بسته برگزار شود؛ حتی فینال لیگ قهرمانان اروپا. همچنین این سازمان احتمال شروع دوباره لیگ‌ها را در ماه‌های آوریل و می بعید دانست. احتمال دارد تیم‌ها بتوانند در ماه می تمرینات خود را از سر بگیرند. البته همه چیز بستگی به پیشرفت فراگیری ویروس کرونا دارد.  

بر این اساس رقابت ها تا ماه ژوئن برگزار نخواهند شد و تابستان ادامه بازی ها به انجام خواهد رسید. به همین خاطر برنامه فصل آینده  هم تغییر پیدا خواهد کرد و در رابطه با آن تصمیم‌هایی گرفته خواهد شد. همچنین احتمال دارد در  تعطیلات کریسمس رقابت‌های باشگاهی برگزار شوند تا در زمان مناسب لیگ‌ها به پایان برسند.

یوفا تمام بازی‌های ملی در ماه ژوئن را لغو کرد

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا)

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتحادیه فوتبال اروپا یوفا اتحادیه فوتبال اروپا یوفا لیگ های اروپایی ملی در ماه ژوئن بازی ها لیگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۸۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با وجود تساوی‌های متوالی، بولونیا در آستانه کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا

تیاگو موتا خوش شانس است که تیم های تعقیب کننده بولونیا درگیر رقابت های اروپایی هستند.

در اولین بازی از هفته ۳۵ سری آ ۲۰۲۳/۲۴، تورینو میزبان بولونیا بود که این بازی با تساوی ۰-۰ به پایان رسید.

شاگردان تیاگو موتا با وجود اینکه طی هفته های اخیر امتیازات زیادی را از دست داده اند، به لطف برد ارزشمند ۳-۱ مقابل رم، همچنان در رتبه چهارم جدول هستند و فاصله زیادی تا کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ندارند. بولونیا طی ۵ هفته اخیر فقط ۱ برد کسب کرده (مقابل رم) و ۴ بازی را با نتیجه تساوی به پایان رسانده است. آنها در سه هفته پایانی به مصاف یوونتوس، ناپولی و جنوا می روند.

آمار بازی تورینو و بولونیا؛ امید به گل بسیار پایین بولونیا مساوی های زیاد بولونیا طی ۵ هفته اخیر جدول سری آ

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ضربه احتمالی لورکوزن به برنامه‌‌های اروپایی بارسلونا
  • با وجود تساوی‌های متوالی، بولونیا در آستانه کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • رده‌بندی یوفا از 10 تیم برتر اروپا در 5 سال گذشته؛ غیبت آرسنال و بارسلونا / عکس
  • رده‌بندی جدید لیگ‌های اروپایی؛ سری آ پس از 17 سال در بین دو لیگ برتر اروپا!
  • شوک بزرگ به شگفتی‌سازان لالیگا؛ احتمال سقوط به دسته 2 و محرومیت از لیگ قهرمانان!
  • رسمی: لیست تیم‌های یورو 26 نفره شد
  • بالاتر از لالیگا؛ صعود سری آ به رتبه دوم رنکینگ یوفا
  • رم ۰-۲ لورکوزن: ژابی در اروپا هم نمی‌بازد
  • صعود عالمیان به مرحله سوم گرند اسمش عربستان با شکست حریف مطرح اروپایی
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم