Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@13:21:52 GMT

هوای کردستان از بعد از ظهر امروز پایدار خواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۸۴۶۷

هوای کردستان از بعد از ظهر امروز پایدار خواهد شد

مسوول پیش‌بینی هواشناسی استان کردستان از تداوم بارش‌ها تا بعد از ظهر امروز در استان خبر داد و گفت: از بعد از ظهرهم تا اواخر روز جمعه هوای استان نسبتا پایدار و آرام خواهد بود.

ریحان امیدی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: تا بعد از ظهر امروز در سطح استان شاهد وزش تندباد، رگبار باران، رعد و برق و رخداد تگرگ خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  میزان بارش‌ها در شهرستان‌های بانه، مریوان، سروآباد، کامیاران، سقز و سنندج قابل ملاحظه‌تر بوده و منجر به ایجاد آبگرفتگی‌های موقت خواهد شد.

مسوول پیش‌بینی هواشناسی کردستان گفت: با توجه به رگباری‌بودن بارش‌ها، مردم باید از هر گونه تردد در حاشیه مسیل‌ها،  رودخانه‌ها و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

امیدی‌راد تصریح کرد: از  بعد از ظهر امروز تا اواخر روز جمعه هوای استان نسبتا پایدار و آرام خواهد بود همچنین در روز جاری امکان انتقال بخشی از گرد و خاک تشکیل شده بر روی عراق به استان و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: طی روز شنبه هفته آینده عبور یک موج زودگذر باعث ابری و مه‌آلود شدن هوا و رگبار و رعد و برق در استان خواهد شد.

مسوول پیش‌بینی هواشناسی کردستان با بیان اینکه دما طی پنج روز آینده روند افزایشی دارد، یادآور شد: در روز یکشنبه هم هوا صاف و آفتابی خواهد بود.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۷

منبع: فارس

کلیدواژه: کردستان هواشناسی سنندج هوا بعد از ظهر امروز پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۸۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای مازندران از فردا گرم می‌شو‌د

معاون هواشناسی مازندران با بیان اینکه هوای مازندران از فردا گرم می‌شو‌د، گفت: موج بارندگی‌ها بارش باران اواخر هفته هم ادامه دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران اظهار داشت: شبانه روز گذشته بیشترین بارندگی‌ها را در دونا نوشهر و تلوک قائم شهر داشتیم که 16 میلیمتر در ایستگاه‌های هواشناسی گزارش شده است.

وی با بیان اینکه براساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی به تدریج از میزان ناپایداری‌ها در مازندران کاسته شده افزود: مجددا برای فردا افزایش دما در استان پیش‌بینی می‌شود.

وی تاکید کرد: در روز دوشنبه هوا نسبتا گرم خواهد بود اما در ساعات بعدازظهر با افزایش ابر، وزش باد پیش بینی می‌شود به گونه‌ای که در ارتفاعات رگبار‌های پراکنده را خواهیم داشت.

معاون هواشناسی مازندران بیان کرد: در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه با کاهش دما، مجددا بارش‌های پراکنده را در استان پیش بینی می‌کنیم.

وی بیان کرد: در چهارشنبه و روز پنجشنبه بارندگی‌ها در استان بیشتر خواهد شد و در همه مناطق استان سامانه بارندگی پیش بینی می‌شود.

معاون هواشناسی گفت: دریای خزر هم با موج بارشی مواج است و برای فعالیت‌های دریایی مناسب نیست.

وی درباره گرم‌ترین و سردترین نقاط استان در شبانه روزی که گذشت گفت: دیروز در بندرامیرآباد و گلوگاه با دمای 27 درجه گرم‌ترین نقطه را داشتیم و دلیر چالوس با 6 درجه بالای صفر سردترین نقطه استان گزارش شد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • ۱۶۰۰ روستای کردستان از ارتباط پایدار و با کیفیت برخوردار هستند
  • پیش بینی جوی نسبتا آرام و پایدار بر آسمان کرمان
  • پیش‌بینی هوای ۳۰ روز آینده با هوش مصنوعی!
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • پیش بینی جوی پایدار برای فارس
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز جمعه ۱۵ اردیبهشت
  • هوای مازندران از فردا گرم می‌شو‌د