Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@02:29:25 GMT

تقویت روحیه با ورزش برای درخانه ماندن

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۸۵۱۸

تقویت روحیه با ورزش برای درخانه ماندن

امید حاجتی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تا زمانی که اماکن و باشگاه‌های ورزشی همچنان تعطیل هستند، لازم است با ورزش کردن در خانه به تقویت روحیه بپردازیم.

وی ادامه داد: فعالیت بدنی برای افرادی که توصیه‌های بهداشتی را رعایت کرده‌اند و در خانه می‌مانند اهمیت بسیار زیادی دارد و بر همین اساس لازم است تا با آموزش هایی که از سوی این هیات ورزشی به صورت صبحگاهی از سیمای خوزستان  و همچنین فضای مجازی داده شده توجه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات ورزش‌ همگانی خوزستان با تاکید بر اینکه برای انجام تمرین‌های ورزشی در خانه باید زمان بندی لازم از سوی علاقه مندان صورت گیرد افزود: توصیه می شود افراد برای پرداختن به فعالیت ورزشی لباس ورزشی بپوشند.

حاجتی خاطرنشان کرد: در این شرایط لازم است که فعالیت‌های ورزشی همراه با خلاقیت باشد و به عنوان مثال دیوارها ، کف و مبلمان راه حل‌های خوبی برای تقویت تمرین های قدرتی هستند.

وی با بیان اینکه علاقه مندان به ورزش در خانه نیز باید همواره انرژی خود را در هنگام فعالیت حفظ کنند، گفت: نکته‌ای که باید به آن توجه داشت این است که نوشیدن آب جایگزین رطوبت از دست رفته در تعرق فرد ورزشکار خواهد شد.

چالش کار با ابزار ساده ورزشی در خانه

حاجتی همچنین به پویش «در خانه بمانیم؛ و ورزش کنیم» که از سوی فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور آغاز شده اشاره کرد و گفت: با توجه به شیوع کرونا و کاهش فعالیت‌های بدنی با دستگاه‌های تخصصی ورزشی، برای ایجاد تجربه‌ای جدید ورزشی چالش کاربا ابزار درخانه ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: در همین راستا ورزشکاران می‌توانند با رعایت موارد ایمنی و به صورت انفرادی، خلاقانه‌ترین شکل استفاده از ابزارهای موجود در خانه را به‌صورت ویدئوهای ۶۰ ثانیه‌ای تهیه و از طریق فضای مجازی به شماره ۰۹۳۵۸۳۳۱۹۰۳ ارسال کنند.

رئیس هیات ورزش های همگانی خوزستان اضافه کرد: با نظر داوران انجمن کار با ابزار و دستگاه فدراسیون ورزش‌های همگانی به ویدئوهایی که بهترین اجرا، خلاقیت و کیفیت را داشته باشند جوایزی اهدا می شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا انرژی خلاقیت فضای مجازی ورزش بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۸۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های پرورشی در مدارس تقویت خواهد شد

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه می‌خواهیم مبادی آسیب‌های اجتماعی را از مدرسه ببندیم گفت:تقویت فعالیت‌های پرورشی اولین لبیک دولت به صحبت‌های اخیر رهبر انقلاب است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رضا مراد صحرایی؛ وزیر آموزش و پرورش در جلسه شورای عالی اجتماعی کشور اظهار کرد: تقویت پرورشی اولین لبیک دولت به صحبت‌های اخیر رهبر انقلاب است.

وی افزود: طرح نماد یا همان نظام مقابله با آسیب‌های اجتماعی در وزارت آموزش و پرورش پیگیری می‌شود و می‌خواهیم مبادی آسیب‌های اجتماعی را از مدرسه ببندیم و راه درست همین است.

تغییر عناوین و حجم دروس مدارس برای اجرای برنامه‌های پرورشی

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تصویب نظام جامع راهنمایی و مشاوره در وزارت آموزش و پرورش گفت: هم‌اکنون به ازای هر 12 دانش‌آموز یک ساعت خدمات مشاوره در مدارس تصویب شده است، بر این اساس تعداد مراکز مشاوره آموزش و پرورش به 700 مرکز رسیده است که در گذشته 30 مرکز بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اهدای بیش از ۲ میلیون واحد خون در سال گذشته
  • فعالیت‌های پرورشی در مدارس تقویت خواهد شد
  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • تقویت سامانه بارشی در آذربایجان غربی/دمای هوا ۵ درجه کاهش می یابد
  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم
  • تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • مدیر ورزشی بایرن مونیخ: ماندن توخل غیرممکن است
  • اهتمام مجالس آسیا به‌ تقویت ابعاد نظارت همگانی