Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- شیوع کرونا ویروس در جهان، برگزاری رویدادهای ورزشی را مختل کرده است.
به گزارش آریا، یوفا با تمام کشورهای عضو در مورد نحوه مدیریت شرایط موجود (بحران شیوع کرونا در اروپا) صحبت کرده است. هیچ کس نمی داند چه زمانی ادامه برگزاری بازی های فوتبال در اروپا ممکن خواهد بود. پیش از این خبر تعویق فینال لیگ قهرمانان اروپا و فینال لیگ اروپا منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از یوفا، روز 17 مارس یک جلسه رسمی به کمک ویدیو کنفرانس با حضور نمایندگان 55 عضو یوفا برگزار شد و تمام پیشنهادات بررسی شد. حالا کمیته اجرایی یوفا تصمیمات جدیدی در این رابطه اتخاذ کرده است. تمام بازی های ملی (مردان و زنان) که مقرر بود در ژوئن 2020 برگزار شوند به زمانی دیگر موکول می شوند. بازی های پلی آف یورو 2020 مردان و بازی های مقدماتی یورو 2021 زنان هم همین طور. سایر رقابت های حوزه یوفا مثل بازی های دوستانه ملی هم به زمانی دیگر موکول می شوند.
با اعلام یوفا تمامی مسابقات زنان و مردان چه در رده ملی و چه در رده باشگاهی که قرار بود در ماه ژوئن (تیر) در اروپا برگزار شود، لغو شد. اتحادیه فوتبال اروپا، یوفا، اعلام کرد همه رقابتهای باشگاهی زیر نظر این اتحادیه تا اطلاع بعدی برگزار نخواهد شد و دیدارهای ملی ماه ژوئن هم به تعویق افتاده است. بعد از شیوع ویروس کرونا، برگزاری رقابت های ورزشی در سراسر دنیا به حال تعلیق درآمده و امروز یوفا با حضور 55 عضو، در مورد برگزاری دوباره رقابت های قاره ای تصمیم گیری کرد.
به این ترتیب، ادامه برگزاری رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان و لیگ اروپا در هاله ای از ابهام قرار گرفت و اعلام فهرست تیم ها برای مسابقات فصل بعد این رقابت ها نیز به تعویق افتاد. قرار بود تعدادی از دیداری های پلی اف یورو 2020 با حضور تیم های ایرلند شمالی، جمهوری ایرلند و اسکاتلند، و همچنین دیدارهای مقدماتی قهرمانی اروپایی 2021 زنان در ماه ژوئن برگزار شود.
اما اکنون یوفا اعلام کرد که زمان پایان رقابت های فصل 21-2020 نیز به تعویق افتاده و در مورد آن بعدا تصمیم گیری خواهد شد. همچنین یوفا برگزاری رقابت های زیر 17 سال اروپا که قرار بود در ماه می برگزار شود و قهرمانی زیر 19 سال زنان در ماه جولای را نیز لغو کرد. کمیته اجرایی تصمیم گرفت تا بعضی از جنبههای مقررات مربوط به دادن مجوز به باشگاهها را به دلیل شرایط موجود به حال تعلیق درآورد. این شامل پیش نیاز هایی برای آماده سازی و ارزیابی اطلاعات مالی آینده باشگاه هاست. پیش از این، یورو 2020 به یک سال بعد موکول شده بود و اکنون تمامی رقابت‌های ملی اعم در بخش مردان و زنان به زمان دیگری موکول شده است. این تصمیم بیش‌تر در جهت تسهیل برگزاری بازی‌های باقی مانده فصل جاری فوتبال باشگاهی گرفته شده تا امید بیش‌تری برای پایان لیگ‌های اروپایی به وجود بیاید.
اما شیوع کرونا بر روی تمامی مسابقات ورزشی اثر گذاشته است. بعد از به تعویق افتادن مسابقات اوپن فرانسه و تعطیلی چند ماهه دنیای تنیس، اکنون سومین گرند اسلم فصل نیز لغو شد.
به نقل از وب سایت رسمی مسابقات ویمبلدون، به دلیل شیوع ویروس کرونا، این مسابقات امسال برگزار نخواهد شد. برای اولین بار بعد از تعطیلی 5 ساله این مسابقات از سال 1940 تا 1945 و به دلیل جنگ جهانی دوم، ویمبلدون برگزار نخواهد شد. این مسابقات که از سال 1877 برگزار می شود، قدیمی ترین گرند اسلم سال به شمار می رود و اکنون اولین بار است که در زمان صلح، این مسابقات برگزار نمی شود. در بیانه ای مشترک از طرف ATP و WTA، تمام مسابقات تنیس تا 13 جولای که مصادف با 23 تیر ماه 1399 می باشد، تعطیل خواهد بود و به این ترتیب بعد از لغو فصل خاک 2020، اکنون فصل چمن نیز لغو شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: گرند اسلم تنیس مسابقات ملی در اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۸۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات تنیس در گرمسار و شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در رقابت‌های تنیس گرمسار، درسا خطیبی، نیما سربازی و محمد رضا معینیان و در مسابقات تنیس شاهرود شیدانه شهدوست فر و محمد دستورانی قهرمان شدند.

این مسابقات در باشگاه‌های تنیس بهمنی و شهاب گرمسار و بارانا شاهرود برگزار شد

دیگر خبرها

  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • پخش یورو ۲۰۲۴ در بلاروس بدون مجوز یوفا!
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • پایان مسابقات تنیس در گرمسار و شاهرود
  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود