Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@14:09:10 GMT

استاندار خراسان جنوبی: رفتار مردم مسوولانه بود

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۸۶۳۰

استاندار خراسان جنوبی: رفتار مردم مسوولانه بود

به گزارش شامگاه چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان جنوبی در پیام محمدصادق معتمدیان آمده است: نوروز امسال با شیوع یک بیماری همه گیر به نام کرونا همراه و باعث شد ایرانیان، بهاری متفاوت را تجربه کنند. در این راستا دولت، برای حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری تدابیری اندیشید و ابلاغ طرح فاصله گذاری اجتماعی و ممنوعیت تردد به همین منظور صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در این راستا دستگاه‌های خدمات رسان در نیروی انتظامی، هلال احمر، پلیس راه، راهداری، بسیج و سایر دستگاه‌های مرتبط در نقاط کنترلی مستقر شدند و تمام تلاش خود را برای اجرای طرح و قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس به کار گرفتند، تلاش‌هایی که تا شکست ویروس کرونا ادامه خواهد داشت و به نتیجه رسیدن تلاش‌های این عوامل، نیازمند مشارکت همه جانبه مردم است.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: رفتار آگاهانه مردم خراسان جنوبی در ماندن در خانه‌ها در طول نوروز ۹۹، عدم تردد در مسیر بین شهرها و عدم ورود به تفرجگاه‌ها در روزی که به نام طبیعت نامگذاری شده، بسیار مسئولانه بود و نشانگر فرهنگ بالای این مردم است.

وی بیان کرد: اینجانب ضمن تقدیر از رفتار مسئولانه مردم استان برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و تشکر از تلاش بی وقفه عوامل اجرایی طرح فاصله‌ گذاری اجتماعی، اصناف و صدا و سیما بر ادامه این مسئولیت‌پذیری از سوی مردم فهیم استان تأکید می‌کنم. امیدوارم با تلاش تمام عوامل اجرایی و همراهی و مشارکت مردم، به زودی شاهد سیر نزولی شیوع بیماری کرونا در سطح استان و شکست آن باشیم. ان شاء الله.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا پلیس راه خراسان جنوبی صدا و سیما نوروز نیروی انتظامی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۸۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه رگبار باران در جنوب شرق کشور

به گزارش خبرگزاری صداو سیما،  امروز در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، مناطقی از خراسان شمالی، کرمان، سیستان و بلوچستان، یزد، سمنان و ارتفاعات شرقی تهران، بارندگی رخ می‌دهد.
برای شنبه نیز در برخی نقاط خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد، کرمان، فارس و چهارمحال و بختیاری بارش تداوم دارد.
سه شنبه سامانه جدید بارشی از غرب وارد کشور می‌شود.
در سه روز آینده در شرق، شمال شرق و جنوب شرقی در برخی ساعت‌ها، وزش باد شدید پیش‌بینی شده است. همچنین تا اواسط هفته آینده روند دما در بیشتر مناطق کشور افزایشی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ادامه رگبار باران در جنوب شرق کشور
  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی رونمایی می‌شود
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی آماده رونمایی است
  • واقعه طبس باید در عرصه‌های ملی جدی دیده شود
  • تاکید بر رفع آسیب‌های جامعه از سوی مسئولان
  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • ۲ هزار و ۳۰۰ قطعه زمین در خراسان جنوبی آماده واگذاری است