Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@03:45:48 GMT

پایش سلامت ۸۳۵ هزار نفر در لرستان جهت مقابله با کرونا

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۸۶۴۸

پایش سلامت ۸۳۵ هزار نفر در لرستان جهت مقابله با کرونا

ایسنا/لرستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: بیش از ۸۳۵ هزار نفر مورد پایش سلامت و غربالگری جهت مبارزه با کرونا قرار گرفتند.

صارم رضایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح ملی پایش سلامت جهت مبارزه با کرونا از هفدهم اسفندماه سال گذشته همزمان با چندین استان پر خطر کشور در همه شهرستان‌های استان برگزار شد که در پایان آن و تا روز سیزدهم فروردین جاری، ۸۳۵ هزار و ۳۹۵ نفر غربالگری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: طی مدت طرح ملی پایش سلامت، جمعیت هلال احمر لرستان ۳۶ پست در مبادی ورودی و خروجی شهر های استان دایر کرد و تمام تلاش خود را به کار بست که بتواند نقش مهمی در پیشگیری از انتقال این ویروس منحوس داشته باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: از آغاز طرح پایش سلامت در لرستان بیش از ۲۳۰۰ نفر روز از اعضای داوطلب با خدمت افتخاری خود برگ زرینی دیگر در تاریخ پرافتخار جمعیت هلال احمر لرستان رقم زدند و با ایثار جان و سلامتی خود، هم پای با کادر درمان و در راستای مقابله با کرونا تلاش کردند.

رضایی ادامه داد: از مجموع افراد مورد پایش سلامت مجموعا ۶۶ نفر مشکوک به کرونا بودند که از این تعداد بعد از بررسی سایر علائم، ۳۵ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان تصریح کرد: شرح اقدامات جمعیت هلال احمر لرستان در بحث مبارزه با کرونا بسیار وسیع و گسترده بود و در بخش های ضد عفونی و گند زدایی، منازل و معابر، توزیع اقلام بهداشتی، ارائه پروتکل های آموزشی، حساس کردن شهروندان جهت مراقبت بیشتر، تولید ماسک و ملزومات بهداشتی، اعضای داوطلب و جوانان ما حقیقتا نقش بسیار موثری داشتند.

وی اظهار کرد: هموطنان عزیز می توانند جهت مشارکت با هلال احمر و کمک جهت مبارزه با کرونا از طریق کد دستوری #۱۱۲* در تلفن همراه خود، وجوه نقدی خود را مستقیم به حساب جمعیت هلال احمر واریز کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جمعیت هلال احمر تست کرونا همه علیه کرونا جمعیت هلال احمر لرستان مبارزه با کرونا پایش سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۸۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید

به گزارش جام جم آنلاین،رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهبندان با اشاره به آبگرفتگی صحن مزار سیدعلی (ع) گفت: با تلاش امدادگران هلال‌احمر دو شهرستان نهبندان و سربیشه آب‌گرفتگی در محوطه حرم تخلیه شد.
 ایمانی‌فردبا بیان اینکه بامداد امروز سیل وارد روستای مزار سیدعلی (ع) شد ، افزود:  بلافاصله پس از اعلام از سوی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر، دو تیم از پایگاه شوسف اعزام شدند.
وی گفت: با توجه به حجم زیاد آب در محوطه امامزاده یک تیم پشتیبان نیز از هلال احمر سربیشه اعزام شد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهبندان افزود: سه منزل مسکونی نیز در روستا براثر ورود سیلاب دچار آبگرفتگی شده بود که توسط امدادگران تخلیه شد.

 

دیگر خبرها

  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن
  • جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی پیدا شد
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین