Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع اهل کشور بلغارستان استقلال با پیشنهاد باشگاه سابقش در این کشور مواجه شده و بعید نیست با توجه به مشکلاتی که با باشگاه فعلی اش از نظر مالی دارد از جمع آبی پوشان جدا شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، نیکولای بورودوف مدافع بلغارستانی استقلال در تعطیلات نیم فصل به جمع آبی پوشان اضافه شد. این بازیکن که عضو تیم ملی بلغارستان نیز هست بعد از تعطیلات لیگ به دلیل شیوع ویروس کرونا راهی کشورش شد اما حالا شایعات فراوانی پیرامون تمایل وی برای فسخ قرارداد با استقلال مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بورودوف از زمان حضورش در استقلال مطالبات خود را دریافت نکرده و همین موضوع باعث شده تا شایعه جدایی وی از استقلال مطرح شود. البته سعادتمند که به تازگی مدیرعامل این باشگاه شده در صدد است تا مشکلات مالی بازیکنان نظیر میلیچ، بودوروف و دیاباته را حل کند اما در این شرایط باشگاه سابق بودوروف یعنی پارتیزان بلگراد برای جذب این بازیکن ابراز تمایل کرده است.

ایوا یوران سرمربی تیم فوتبال پارتیزان بلگراد با ابراز تمایل برای بازگشت بازیکنان سابق این تیم به پایگاه خبری «football24» بلغارستان گفت: ما دوست داریم سوتوسلاوس دیاکوف، استانیسلاو مانولف و نیکولای بورودوف به باشگاه برگردند.مطمئنا ما به این بازیکنان علاقه داریم. هر تیم دوست دارد بازیکنانی مانند آنها را در اختیار داشته باشند. علاوه بر این  آنها بازیکنان سابق تیم های جوانان ما هستند و تجربه و کلاسی دارند که می توانند خیلی کمک کنند.اگر آنها بخواهند به باشگاه برگردند ، مطمئناً ما دوست داریم آنها را در اختیار داشته باشیم.

به گزارش فارس، بورودوف از سال 2004 تا 2009 در پارتیزان بلگراد حضور داشت و 104 بازی برای این تیم انجام داد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استقلال بلغارستان تیم ملی مشکلات مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۸۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش زنده: استقلال ملاثانی ۰ - 0 سپاهان

به گزارش ورزش‌سه ، سپاهان و استقلال ملاثانی از نظر ساختار، امکانات، شرایط مالی و بازیکنان اصلاً تطابقی با هم ندارند. سپاهان ساختارمندترین باشگاه فوتبال ایران به شمار می‌رود و در مقابل یکی از بی‌ساختارترین باشگاه‌های لیگ دسته اول قرار گرفته که طی سال‌های اخیر همواره با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کرده است.

با این حال این مسابقه می‌تواند برای سپاهان با توجه به تاکتیک‌های تدافعی تیم حریف بسیار سخت و نفسگیر باشد. این را هم فراموش نکنیم که در جام حذفی تیم‌های کوچکتر همواره انگیزه بالایی دارند و باید دید در این مسابقه وقتی سود پایان به صدا در میاد چه تیمی برنده خواهد بود.

جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
استقلال ملاثانی - سپاهان؛ ورزشگاه فولاد آرنا 
داور: هادی علی‌نیافر
کمک‌ها: امید افخمی، کورش صامی فر و میثم عباسی ناظر: مختار مهدوی

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، میلاد زکی پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، برایان دابو، امیدنورافکن، محمدکریمی، علی اصغر اعرابی، رضا شکاری، کاوه رضایی

ترکیب استقلال ملاثانی: علی کردانی، امید صیدالی، احسان علوان‌زاده، رضا آنتیک، دانیال مومنی، علی فاتح، امید خالدی، وحید نامداری، علی حمودی، محمد اهل‌شاخه، میلاد پاک‌پرور

لحظات حساس:

...

دیگر خبرها

  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • سپاهان ستاره‌اش را دوباره به خدمت گرفت!
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • گزارش زنده: استقلال ملاثانی ۰ - 0 سپاهان
  • مدیر عامل لیگ برتر: پرونده مالی منچسترسیتی به زودی به نتیجه می‌رسد
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی