Web Analytics Made Easy - Statcounter

لالیگا بیانیه ای را به باشگاه ها صادر کرده و پروتکل بازگشت به تمرینات را توضیح داده است.

طرفداری- Cadena Cope به پیش نویس این بیانیه دسترسی پیدا کرده و مشخصاً در آن روی 4 جنبه تمرکز کرده اند تا اطمینان حاصل شود که بازیکنان می توانند بدون ایجاد خطر سلامتی برای سایر اعضای باشگاه به تمرینات برگردند.

به گزارش AS، در حالیکه رقابت های لالیگا ممکن است از اواخر جولای (تیر) از سر گرفته شود، خاویر تباس معتقد است که قبل از شروع بازی های رسمی همه تیم ها حداقل باید 15 روز تمرین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

4 مرحله برای بازگشت تیم ها به تمرینات وجود دارد:

آماده سازی جلسات تمرینی، تمرینات انفرادی، تمرین بازیکنان در سه گروه جداگانه 8 نفره و در نهایت تمرین تیمی. تیم ها مایل به از سر گیری مجدد تمرینات هستند اما بنا به منابع نزدیک به باشگاه رئال مادرید هنوز فاصله زیادی تا این مرحله وجود دارد و به نظر آنها هیچ برنامه ای برای بازگشت به تمرینات وجود ندارد.

لالیگا قصد دارد بازیکنان و کادر فنی تیم ها را در یک هتل یا در مجموعه تمرینی باشگاه قرنطینه کند و فقط برخی افراد خاص اجازه ورود به آنجا را داشته باشند. این امر پس از اینکه نتیجه آزمایش همه بازیکنان مشخص شد، از شیوع ویروس نیز جلوگیری می کند.

72 ساعت از بازگشت، لالیگا از تک تک بازیکنان آزمایش کرونا خواهد گرفت. نه تنها بازیکنان بلکه کسانی که با آنها زندگی می کنند نیز باید آزمایش بدهند و قرنطینه شوند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۸۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید

سری جدید برنامه «خوش نمک» از امشب ـ هشتم اردیبهشت‌ ماه ـ پخش خود را در تلویزیون با تغییر مجری‌ آغاز می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل روابط عمومی شبکه نسیم، سری جدید برنامه «خوش نمک» به تهیه‌کنندگی مقداد مومن‌نژاد و مسعود رجبیان با اجرای علی فریادی و علی زرگر  با دکور جدید و آیتم‌های متفاوت از شنبه تا سه‌شنبه ساعت ۲۱ از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

پیشتر میلاد صالح‌پور اجرای این برنامه را برعهده داشت و در فصل جدید دو مجری روی آنتن می روند.

در فصل جدید برنامه «خوش نمک» ۶۰ نفر به صورت گروهی به رقابت خواهند پرداخت که هر شب چهار نفر در این برنامه حضور دارند و به صورت گروه دو به دو با چالش خنده، یکی پس از دیگری پیشی می‌گیرند.

همچنین گفتنی است در این فصل تماشاچی‌های حاضر در استودیو به شرکت‌کنندگان رأی خواهند داد تا به مرحله بعد راهی شوند. بازپخش این برنامه در ساعت های دو ۳۰ دقیقه، ۹ صبح و ۱۷ بعدازظهر روز بعد از شبکه نسیم خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون با آزمایش مولکولی
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم