Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@11:02:58 GMT

قدردانی رئیس ستاد مقابله با کرونا استان تهران از مردم

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۹۳۲۳

قدردانی رئیس ستاد مقابله با کرونا استان تهران از مردم

به گزارش «تابناک»، دکتر علیرضا زالی در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما در ارتباط زنده با خبر 18 و 30 شبکه پنجم سیما افزود: امروز مردم در روز طبیعت حماسه بزرگ مدنی را رقم زدند و برگ زرینی به کارنامه مشعشع شهروندان تهرانی در زمینه مسئولیت پذیری اجتماعی اضافه شد.

وی گفت: مردم امروز حجت را بر مسئولان تمام کردند و عموم مردم در انتظار تصمیمات عالمانه، قاطعانه و برخوردار از ظرفیت های علمی و کارشناسی هستند و تصمیمات آتی و راهبردی ما مسئولان در سطوح مدیریتی کشوری و استانی باید به گونه ای باشد که از نظرات کارشناسان حوزه سلامت کشور بهره گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر زالی افزود: مهمترین موضوع در این بحث که می تواند آفت بزرگ مدیریتی در تقابل با اپیدمی های بیماری های نو پدید باشد این است که با تسامح و سهل انگاری به این موفقیت ها نگاه کنیم.

وی گفت: آرایش دفاعی ما در مقابل این ویروس همچنان باید حفظ شود چراکه این آرایش با سختی حاصل شده است و تعداد زیادی از عزیزان جان بر کف ما در بهداشت و درمان به شهادت رسیدند و مردم هم هزینه های متعدد اقتصادی - اجتماعی پرداخت کردند و بنابر این هر گونه خلل و تغییر در این آرایش دفاعی و در تقابل با این ویروس خطرات سهمگین راهبردی را در پیک ها و حملات بعدی ویروس خواهد داشت و باید از هرگونه شتاب زدگی پرهیز کرد.

رئیس ستاد مقابله با کرونا استان تهران افزود: هرگونه تصمیم غیرکارشناسی، غیرعالمانه و بدون توجه به شواهد تاریخی برخورد با اپیدمی ها می تواند نقاط بسیار سنگینی را برای ما ایجاد کند و بنابراین امروز مردم ما بیش از هر زمان دیگر از مسئولان درخواست دارند که در تصمیماتشان بیش از گذشته به شواهد علمی توجه کنند و از نظرات کارشناسی دلسوزان حوزه سلامت بهره بگیرند.

دکتر زالی همچنین از نیروی انتظامی و شهرداری تهران هم به خاطر تلاشی که این روزها و به ویژه امروز داشتند قدردانی کرد و گفت: به دلیل طولانی شدن فرآیند تقابل با ویروس بسیاری از مردم به ویژه شهروندان تهرانی کم برخوردار ما منتظر تحقق بسته های حمایتی هستند و هرچه سریع تر باید این بسته ها،اقشار آسیب پذیر را پوشش دهد چرا که برخی از این ها کسب و کارشان دچار بحران شد و خرده کاسب هایی داریم که درآمد اندکی در این روزها داشتند.

وی افزود: به نظر می رسد به دلیل اینکه شاید هر لحظه شاهد تکانه های اقتصادی و اجتماعی ناشی از این ویروس باشیم لازم است برنامه های تشویقی و پویایی برای جبران خسارت عزیزان آسیب دیده در حوزه اجتماعی و اقتصادی لحاظ شود و به نظر می رسد با توجه به اینکه ما هنوز هیچ پیش بینی دقیقی از زمان پایان یافته این بحران نداریم باید برنامه های مستمری به ویژه برای حمایت از اقشار فرودست لحاظ شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس جهش تولید مناجات شعبانیه روز طبیعت تهران ستاد مقابله با کرونا قدردانی روز طبیعت سیزده به در مسئولیت پذیری ویروس کرونا مقابله با کرونا کروناویروس جهش تولید مناجات شعبانیه روز طبیعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۹۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۷۴ نفر متهمان در تهران خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار علی ولیپور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی پایتخت امروز اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی و اقدامات اطلاعاتی مأموران پلیس آگاهی، طی چند روز گذشته شبکه‌ای از سارقان خشن و قاپ‌زنان در قالب 21 باند متلاشی و 74 نفر از اعضای این باندها دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه از مخفیگاه متهمان بیش 500 دستگاه گوشی مسروقه کشف شده که در اسرع وقت تحویل مالباختگان می‌شود‌‌، افزود: این افراد بیشتر سابقه‌دار بودند و به واسطه هماهنگی‌های خوب با دستگاه قضایی بعد از تحمل کیفر از زندان آزاد و حتماً با پابند الکترونیک رصد خواهند شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: از طرح‌های در حال اجرا، پایش الکترونیکی مجرمین که در سایر استان‌ها نیز اجرا شده است، می‌توان به عنوان طرحی با هدف کاهش جرایم و افزایش رضایت مردم نام برد.

وی گفت: اگرچه آمار سرقت‌های مسلحانه کاهش یافته، اما دسترسی مجرمان به سلاح گرم همچنان یک معضل جدی است و به همین دلیل، برخورد قاطع با این افراد ضروری است. در همین راستا، تشدید مجازات‌ها از طریق قوانین در حال پیگیری، می‌تواند نقش موثری در مقابله با این معضل ایفا کند.

ولیپور گودرزی اضافه کرد: در راستای برگزاری هرچه بهتر کنکور، کارگروهی با حضور فراجا تشکیل شده است و تدابیر لازم برای ارتقای کیفیت آزمون اندیشیده خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران
  • مقابله با معضلات فرهنگی به کمک کاربردی‌سازی سیره حضرت عبدالعظیم(ع)
  • مردی که ۶۰ سال پیش، تن و بدن مردم تهران را لرزاند
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • گشت ارشاد تنها راه مقابله با بی‌حجابی عامدانه/ امر به معروف با نگاه از بالا به پایین منجر به بی‌نظمی اجتماعی می‌شود
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده